بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
فرآیند حضور رئیس جدید در سازمان بورس به این صورت است که ابتدا باید شورای عالی بورس حکم حضور در هیات مدیره را صادر کند تا در اولین جلسه هیات مدیره سازمان بورس و با رای ۴ عضو دیگر، رئیس جدید (قالیباف اصل) نهایی شود.
کد خبر : ۲۱۵۵۰۱

به گزارش بورس نیوز، روح الله حسینی مقدم درباره برگزاری جلسه امروز شورای عالی بورس اظهار کرد: این درخواست به علت قطعی بودن استعفای شاپور محمدی از ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار و حضور حسن قالیباف اصل بود که ساعت ۱۶ امروز تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: اگر مقررات جدید سازمان بورس از دو ماه قبل مطرح و ابلاغ شده بود، مشکلی وجود نداشت و مصوبات در حوزه اختیار هیات مدیره سازمان بورس باید اجرایی شود، اما با توجه به قطعی شدن استعفای محمدی و تحول در ریاست سازمان بورس، باید اجازه داد تا قالیباف اصل در مورد اجرا یا عدم اجرای مقررات جدید تصمیم گیری کند.

قالیباف اصل امروز برنامه‌های خود را به شورای عالی بورس ارائه می‌دهد.

فرآیند حضور رئیس جدید در سازمان بورس به این صورت است که ابتدا باید شورای عالی بورس حکم حضور در هیات مدیره را صادر کند تا در اولین جلسه هیات مدیره سازمان بورس و با رای ۴ عضو دیگر، رئیس جدید (قالیباف اصل) نهایی شود؛ بنابراین ممکن است تغییرات مدنظر هیات مدیره، مورد موافقت قالیباف اصل هم باشد، اما باید اجازه داد تا وی تصمیم گیری کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عملکرد رئیس زیر تیغ نظرسنجی؛

۵۲ درصد ناراضی از عملکرد رئیس سابق

با کارشناسان بازارسرمایه در گفت‌وگو نشستیم که ...

اصلی‌ترین نیازهای "بازارسرمایه" از رئیس جدید چیست؟

شعاری که فراموش شد؛

نقدشوندگی فدای شفافیت نشود

ارسال نظر