بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
به چند نکته اساسی از این اپراتور دقت کنید؛

رشد ۲۵ درصدی سرانه مصرف دیتایوزر‌های "همراه"

میانگین سرانه مصرف دیتایوزر‌ها ۷.۸ گیگ در اسفند ماه ۹۸ بوده و رشد میانگین مصرف اینترنت در میان مشترکان این شرکت معادل ۲۵ درصد در سال بوده است.
کد خبر : ۲۱۵۷۴۸

رشد ۲۵ درصدی سرانه سرانه مصرف دیتایوزر‌های

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، بر اساس اطلاعیه درج شده در گزارش مربوط به کنفرانس رسانی شرکت ارتباطات سیار (همراه اول)، اهم پاسخ‌های این شرکت به شرح زیر است:

در شرکت همراه اول، میانگین سرانه مصرف دیتایوزر‌ها ۷.۸ گیگ در اسفند ماه ۹۸ بوده و رشد میانگین مصرف اینترنت در میان مشترکان این شرکت معادل ۲۵ درصد در سال بوده است.

میانگین رشد مصرف دیتا در روز‌های پس از کرونا به بیش از ۵۰ درصد رسیده است.

تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت در سه سرفصل زمین، ساختمان و تجهیزات و تاسیسات در حال انجام است و این موضوع به کارشناسان رسمی دادگستری ارائه شده است. در بخش تجهیزات مخابراتی که بیشترین سهم از دارایی‌های شرکت را به خود اختصاص داده است، پیش بینی می‌شود که ۷۰ درصد رشد ارزش دارایی‌های شناسایی و ثبت شود.

پیش‌بینی می‌شود که سهم از بازار TD-LTE مجموعه همراه اول (شرکت ارتباطات مبین نت) در سال ۹۹ به حدود ۳۵ درصد برسد.

بر اساس اعلام شرکت، پیش بینی می‌شود که تا سال ۲۰۲۲ با بهره گیری از ظرفیت وندور‌های موجود، راه اندازی پایلوت اینترنت نسل پنجم آغاز گردد و با توجه به اعلام شرکت، دو سال پس از آن نیز بهره برداری تجاری از این نسل جدید ارتباط اینترنتی آغاز خواهد شد.

در حال حاضر ۷۵ درصد از جمعیت کل کشور تحت پوشش اینترنت نسل چهارم است و ۶۰ درصد نیز اینترنت ۴.۵G را مورد استفاده قرار می‌دهند.

پرداخت‌های ارزی شرکت جهت خرید تجهیزات توسط سیستم بانکی و با نرخ سامانه نیما مورد می‌گیرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر