بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
نگاهی به تابلوی سعادت‌آباد؛

بازپس‌گیری عقب‌نشینی صبحگاهی

به نظر نمی‌رسد که منفی شدن شاخص مدت زمان زیادی به طول بیانجامد و افزایش قیمت‌ها در ساعات میانی و انتهایی بازار دور از انتظار نخواهد بود.
کد خبر : ۲۱۵۷۸۱

تابلو در حال بازپس‌گیری در حال برگشت و مثبت شدن هست

به گزارش بورس‌نیوز، در پیش‌گشایش امروز به عرض مخاطبان رسانده شده که در بازار امروز به نظر می‌رسد که همچنان در ساعات ابتدایی بازار شاهد افزایش عرضه‌ها با توجه به نزدیکی عرضه اولیه شستا خواهیم بود.
با این حال به نظر نمی‌رسد که منفی شدن شاخص مدت زمان زیادی به طول بیانجامد و افزایش قیمت‌ها در ساعات میانی و انتهایی بازار دور از انتظار نخواهد بود.

برپایه این پیش‌گشایش امروز، شاخص‌کل با عقب‌نشینی کار خود را آغاز کرده و از ارتفاع ۶۲۲ هزار واحد تاساعت ۱۰:۲۵ دقیقه به ۶۱۷ هزار واحدی نیز رسید اما؛ دوربرگردان تابلوی سعادت‌آباد آغاز شد و بازار در حال برگشت و مثبت شدن هست.

تابلو در حال بازپس‌گیری در حال برگشت و مثبت شدن هست

بر همین اساس، شاخص‌کل تا این لحظه در ارتفاع ۶۲۴ هزار واحدی قرار داشته و تنها ۲۸۱ واحد دیگر نیاز داشته تا مجددا قبای سبز را بر تن کند.

شاخص‌کل هم‌وزن نیز با ۱۰۷۴ واحد فعلا قرمز پوش بازار است.

تابلو در حال بازپس‌گیری در حال برگشت و مثبت شدن هست

نماد‌هایی همچون "فارس" با ۲۶۶۸ واحد، "کگل" با ۶۱۹ واحد، "اخابر" با ۵۱۷ واحد، "کچاد" با ۴۷۱ واحد، "تاپیکو" با ۳۳۰ واحد جزو سبزپوش‌ها تاثیرگذار بازار هستند.

از سوی دیگر، نماد‌های "فولاد" با کاهش ۴۳۴ واحدی، نماد "شبند" با ۳۳۳ واحد کاهش، نماد "وبملت" با ۳۳۱ واحد کاهش، نماد "شتران" با ۲۸۱ واحد کاهش، نماد "شپنا" با ۲۷۷ واحد کاهش نیز از قرمزپوش‌های اصلی بازار امروز لقب گرفتند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر