بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
ترازوی تقاضای پلی اتیلن سنگین، پُر شد؛

رشد ۳.۶۸۰تنی حجم معاملات "مارون"

در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۰۱۶ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با تقاضای ۳.۱۸۸ تنی و حجم معاملات ۲.۵۹۵ تنی مواجه شد.
کد خبر : ۲۱۵۹۳۶

رشد ۳.۶۸۰تنی حجم معاملات

به گزارش بورس‌نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۹۱۲تن محصولات پلی‌پروپیلن در گرید‌های مختلف از سوی شرکت پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای ۵.۴۵۸تنی مشتریان و حجم معاملات ۳.۵۶۰تنی مواجه شد.

بر اساس این گزارش، حجم معاملات این هفته نسبت به هفته منتهی به ۲۰فروردین ماه، افزایش ۳.۶۸۰تنی را تجبه کرده است.

رشد ۳.۶۸۰تنی حجم معاملات

قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن در هفته گذشته با کاهش ۲.۲ درصدی نسبت به هفته منتهی به ۲۰فروردین ماه به ۱۱۴ میلیون و ۳۹۷ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول در هفته گذشته به ۴۰۷ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال رسید.

همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۰۱۶ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با تقاضای ۳.۱۸۸ تنی و حجم معاملات ۲.۵۹۵ تنی مواجه شد که نسبت به هفته منتهی به ۲۰۱۳ فروردین ماه، افزایش ۱.۹۵۷ تنی را نشان می‌دهد.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پتروشیمی مارون در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات پلی پروپیلن این شرکت ارائه شده است.

رشد ۳.۶۸۰تنی حجم معاملات

نرخ این محصول نیز با رشد ۰.۶‌درصدی در مقایسه با هفته گذشته همراه بود، نرخ میانگین ثبت شده برای این محصول به ۸۹ میلیون و ۱۳۴هزار ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات نیز به ۲۳۱میلیارد و ۳۰۳میلیون ریال رسید.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر