بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر نیم‌نگاهی دارد به گزارشی که گویا قرار نبوده از سوی دیوان منتشر شود تا از شلیک دمپایی که سود ریخته می‌شود.
کد خبر : ۲۱۶۰۹۴

مثلث تکراری زیر بالشت باب‌همایون

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که افرادی که زیر پای وزیر سابق را خالی کردند، درحال حرکت‌های ماری‌شکل خود برای برخی نفوذ قدرت‌ها هستند و حال که اوضاع بهارستان برای دوره آتی به نفع یک طیف نبوده، شاید این اعمال قدرت‌ها تنها بخاطر ورود به پاستور در سال‌های پایانی بوده یا تفکری دیگر در پس آن پنهان شده است.

حال باید دید که این افراد پشت پرده کماکان حمایت برخی چهره‌های بورسی را در راه‌اندازی کمپین‌ها دارند یا خیر اما؛ تصور می‌شود که حرکت‌های تحریک‌آمیز، تنها سهامداران را عصبانی‌تر کند و دیگر فضایی همچون آرام‌ساختن اتمسفری که در برهه بازارپایه را تجربه کرده بودند، شکل نگیرد.

گزارش صبح جمعه‌ای از دیوان
از دیوان محاسبات خبر رسیده که گزارش تفریغ بودجه۹۷ به صورت خیلی محرمانه با جزئیات موشکافانه به پاستور ارسال شده بود حال آنکه چرا مقام مسئول آن نهاد تا زمان قرائت گزارش هیچ تردیدی به صحّت محتوا یا ارقام این گزارش وارد نکرد، ولی به محض اطلاع‌رسانی عمومی، ادعا کرد همه چیز صددرصد غلط است؛ گزارش‌ها صبح جمعه گویا منتشر شده بود.

از آموزش غافل نشوید
در این روز‌ها که امواج نقدینگی بر ساحل بورس برای عسلی شدن آفتاب می‌گیرد، دیگه پشت‌یازو نشان دادن کانال‌های سیگنال‌ده دوزاری چه معنایی دارد، سهامدار دمپایی هم به تابلو پرتاب کند، از آن سود می‌ریزد اما؛ نباید سهامداران جدیدالوورود از سهم‌های بنیادی چشم‌پوشی کنند چراکه سمت سهام بنیادی که از رشد پرشتاب گذشته جا ماندن و این اتفاق تو روز‌های گذشته رو تابلو کاملا واضح بوده و هست؛ بنابراین تنها آموزش است که می‌تواند چراغ راهی برای سرمایه شما سهامداران باشد.

دارندگی و برازندگی 
عضویت در هیات مدیره یکی از زیرمجموعه های هلدینگ مطرح بورسی و دریافت حقوق ماهیانه ۳۰ میلیون تومانی، نصیب آقازاده ای شده که به لطف لابی گری های پدر بر این جایگاه تکیه زده است. زندگی خاص و ریخت و پاش ایشان در شهرک غرب هم اصلا عجیب نیست، دارندگی و برازندگی!

تعجب از واکنش احساسی مردم 

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که احساسات مردم را جریحه دار کرده؛ زنده به گور کردن هزاران جوجه یک روزه به خاطر نبود خوراک و کنترل قیمت مرغ در بازار! البته برخی فعالان این صنف هم گفته اند این کار اصلا عجیب نیست و از واکنش احساسی مردم تعجب می کنیم...

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ا
France
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
اقا این بازار رشدی نداشته خیلی از سهم ها تازه به قیمت سال 92 و 93 رسیدن خصوصا سهم های بنیادی گروه پالایش و پتروشیمی اصلا رشد نداشتن . رشد لجام گسیخته توی بعضی از گروها بخصوص گروه غذایی بوده که بعضی از اون شرکت ها هم با 10 تا 15 سال سرکوب شده بودن.کدوم حباب کدوم ترامپ کدوم بازدهی عجیب و غریب