"وسدید" لوله می فروشد
گروه صنعتی سدید قرارداد منعقد کرد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت گروه صنعتی سدید از انعقاد قرارداد فروش لوله با شرکت فرعی لوله سازی ماهشهر خبر داد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، قرارداد فروش لوله با احدی از پیمانکاران وزارت نفت به مبلغ ۲۳ میلیون یورو توسط شرکت فرعی لوله سازی ماهشهر منعقد شده است.
گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در راستای کاهش زیان انباشته انجام میشود؛
"وسدید" و نقل انتقال داراییها پتکو حضور در پروژههای پتروشیمی دهلران و جاسک را گرفت؛
امضای قرارداد دو پروژه از زیرمجموعه "وسدید" در راستای کاهش زیان انباشته انجام میشود؛
"وسدید" و نقل انتقال داراییها پتکو حضور در پروژههای پتروشیمی دهلران و جاسک را گرفت؛
امضای قرارداد دو پروژه از زیرمجموعه "وسدید" ارسال نظر
نظرات بینندگان
وسدید خبرهای خوش خوبی اعلام می کند و نماد شرکت نیز از بازار نارنجی به بازار زرد انتقال یافته که نشانه اوضاع رو به بهبود شرکت است...وسدید جزو ده شرکت پربازده در سالهای 97 و 98 بوده است و امید است در سال 99 نیز جزو ده شرکت برتر بازار باشد..............
پاسخ
وسدید در دیماه 98 قرارداد 65 میلیون یورویی....در بهمن 98 قرارداد 1/250/000 یورویی.....و در اردیبهشت 99 قرارداد 23 میلیون یورویی منغقد کرده است...............
پاسخ
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه
