بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

غلتک‌های دولتی در مسیر بورس

ساعت پنج‌ونیم عصر نیم‌نگاهی دارد به غلتک‌های سنگینی که به مقصد بورس حرکت کرده‌اند و مثلثی که پشت صندلی رئیس یکی از کمیسیون‌ها جا گرفته است.
کد خبر : ۲۱۶۳۶۷

غلتک‌های دولتی در مسیر بورس

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله خبر آورده که پس از حضور شستا و تامین‌مالی گسترده‌ای که این غول تامین‌اجتماعی بدست آورد، حال اغلب شرکت‌های بزرگ، غلتک راه‌صاف‌کن خود را به مقصد بورس روشن کرده و در این مسیر می‌خواهند گوی سبقت را از هم بربایند.

شاید زنگ دومینوی ورود شرکت‌های بزرگ دولتی به بورس با ایمیدرو به‌صدا درآمد، اما وقتی بنیاد مستضعفان و سایر بنیاد‌ها و ... هم آستین خود را از روی کت بالا می‌زنند تا ثبت خاطره‌ای داشته باشند در روز‌هایی که ماشین پول زیر تابلوی بورس پارک کرده بود.

ملکه دارو
"ش. ن" که متهم به مشارکت در اخلال عمده در توزیع دارو بوده و این خانم‌زاده دست آقازاده‌ها را از پشت که چه عرض کنیم سرخیلی از آن‌ها را پنبه بریده، ۱۸۵میلیارد تومان اخلال در توزیع دارو را یدک می‌کشد.
طبق گزارش وزارت اطلاعات در پرونده "ش. ن"، ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از فروش شرکت توسعه دارویی رسا در بیرجند، صوری بوده و طبق شنیده‌ها داروخانه دکتر زهراوی نیز ۴فقره از فاکتور‌ها را تایید نکرند. داروخانه شفادر سپاهان نیز اصالت یک فاکتور را تایید نکرد که سبب شد تا بازداشت موقت به وثیقه ۲۰۰ میلیاردی تبدیل شود.
فقط پایان باز قسمت یک این ماجرا، آنجاست که متهم، بدون در اختیار داشتن مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دارو در انبار نگهداری کرده که حکم قاچاق دارد.

فساد در جان
یکی از مسئولین ارشد جدیدا مدعی این مورد شده که "فساد مثل موریانه به جان انقلاب افتاده" حال تنها جای این سوال است که اسم برادر و برادرزاده و کلا آقازاده‌ها را به اختصار "موریانه" می‌گویند یا داستان دیگری پس آن وجود دارد.

مثلث صنایع
طبق شنیده‌ها از لابی‌های آینده برای کمیسیون صنایع مجلس یازدهم تاکنون سه گزینه اصلی مطرح شده و رقابت گرمی بین «آقای مهندس»، «وزیر سابق و شورای شهری معروف» و حتی «پای ثابت هیات رئیسه» مجلس به گوش می‌رسد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر