بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم نگاهی دارد به حباب‌بازهایی که فقط بورس را می‌بینند تا گوش‌شکسته‌ای با یاد روزی، روزگاری...
کد خبر : ۲۱۶۴۹۱

توزیع ساک ورزشکاری «خاور» جنب پل بهارستان

به گزارش بورس‌نیوز، طایفه حبابیون در این روز‌های کرونایی با حباب خود دائما از این کانال به اون کانال یورتمه می‌روند و ابراز نگرانی می‌کنند اما؛ چشم‌شان ظاهرا جز بورس تهران جایی را نمی‌بیند؛ تنها بازاری که حتی اگر حبابی در آن باشد جز سهامدارانی که با اراده و اختیار خود خریده‌اند، کسی را دچار مشکل نمی‌کند، ولی این افراد گویا غافل هستند از بازار‌های نوظهوری که روی هر چه حباب بوده، سفید کرده‌اند. مثلا بازار خرید و فروش قبر، قیر و ...!

فردین در راه تعطیلستان
سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که اهالی تعطیلستان باردیگر هفته آینده را به مناسبت استقبال عیدرمضان تعطیل کرده است اما؛ شنیده‌هایی مبنی بر آن بوده که یکی از گوش شکسته‌های قدیمی اقتصاد درحال وزن کم کردن برای ورود به این گود بوده و شدیدا از این تعطیلات انتقاد خود را به دوستان خود منتقل کرده است؛ طبق همان شنیده‌ها گویا اگر این خاک کشتی‌خورده بتواند به اهداف خود برسد، اعلام کرده که می‌خواهد مرام پهلوانی را به نفع ملت سرلوحه کار خود قرار دهد. مرام بچه‌های باشگاه برو که با یک ساک مشکی به تهران آمده بودند، اگر منجر نشود که بار دیگر بخاطر روزی روزگاری، «خاوری»؛ روی بازو پهلوانی حک کنند: «اشتباه کردم، مرامی ببخشید».

تحفه سبز درویش
به لطف سبزی نقدینگی که این‌روز‌ها بورس از آن پذیرایی می‌کند، بورس ایران برای نخستین‌بار کاملا عکس تمام بورس‌ها در مسیر صعودی گام برمی‌دارد و به کروناویروس نیش‌خندی می‌زند؛ امروز بورس ایران در مقایسه با تمامی بورس‌ها یکه‌تاز بود به تنهایی در آسمان بازار‌های مالی برای خود جولان می‌داد.

سورپرایز استارت آپی
شاید اهالی بازار دنبال تجربه‌های اپلیکیشنی باشند و طبق شنیده ها، غول‌های ۴ گانه استارت‌آپی سناریوی ورود به بازارسرمایه را چیده‌اند تا شاید در تابلوی اصلی یا حتی تابلو‌های مستقل حضوری فعال داشته باشند.

اخلال در نظام اقتصادی
شاید عجیب باشد که برای «الف. ز. پ» به‌غیر از بازگشت اموال و ضبط ۲۴۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۷۶۰ ریال تنها ۱۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکومیت درنظر گرفته شده است؛ آش این پرونده آنجایی شور شده که بازرس وزارت صمت نیز در این مرداب پتروشیمی، سعی در ماهگیری داشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر