بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۲
قابل توجه آقاي مهندس نژاد سليم؛ معاون وزیر نفت

من از كارمندان زن شاغل در پتروشيمي عسلويه هستم...

يكي از کارکنان زن شاغل در پتروشيمي منطقه عسلويه با ارسال يادداشتي به تحریریه تحت عنوان "كمك" از آنچه بعنوان ناديده گرفتن حقوق انساني در اين منطقه ناميده ابراز گله مندي كرده است .
کد خبر : ۲۱۶۸۳
يكي از کارکنان زن شاغل در پتروشيمي منطقه عسلويه با ارسال يادداشتي به تحریریه تحت عنوان "كمك" از آنچه بعنوان ناديده گرفتن حقوق انساني در اين منطقه ناميده ابراز گله مندي كرده است. متن يادداشت وي به اين شرح است:

با سلام و خسته نباشيد من از شما خواهشمندم كه مشكلات ما در منطقه عسلويه مطرح كنيد بخدا ما در بدترين شرايط انساني كار ميكنيم بخدا قسم حقوق انساني در اينجا كاملا ناديده گرفته ميشود.

من از كارمندان زن شاغل در پتروشيمي اين منطقه هستم كه نفت مرا استخدام نمود پس از 1.5 سال شركت را به بخش خصوصي واگذار كردند. انگار كه ما هم با شركت خريد و فروش شديم.

فرزند كوچك دارم با هزاران بدبختي مواجهم ؛ مدتها مي گذرد مرخصي نمي رويم چون كار اينجا زياد است و انگار كه ما ماشينيم و خارج از اين دنيا در دوران برده داري كار ميكنيم .

ساعت 5 صبح از خانه بيرون مي آييم، شب برميگرديم خسته خسته كه حتي قدرت حرف زدن نداريم. خودتان قضاوت كنيد برده داري برنگشته است؟!

فرزند من افسرده شده است. ساعت كاري ما بسيار زياد است محل كار و زندگي ما بيش از يك ساعت است كه حتي در اضطراري ترين شرايط به هيچ عنوان نميتوان به محل زندگي رفت...

آلودگي بيداد مي كند.حداقل 23 روز در ماه كار ميكنيم. خانواده ما فرزند ما در شرايطي زندگي ميكند بدون امكانات اوليه ....

چرا هيچ كس به فكر ما نيست؟  آيا ما انسان نيستيم؟ من الان كه براي شما مينويسم در بدترين شرايط روحي هستم كه 5 سال كار در اين منطقه هم جسمم و هم روحم را شديدا آسيب رسانده است اما اينده همچنان تار تار است...

التماس ميكنم مشكلات ما را جدي بگيريد حتما بايد نتايج فاجعه انساني را به چشم ببينند ....از شما تمنا دارم..
اشتراک گذاری :
ارسال نظر