بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

"سجام "درگاه ورودی "بازار سرمایه"

سجام درگاه ورودی بازار سرمایه کشور بوده و نیاز است هموطنان به جهت جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی و برای حفظ دارایی‌های خود، عملیات احراز هویت را انجام دهند.
کد خبر : ۲۱۶۸۵۲
 
 
حسین فهیمی مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی به بورس نیوز گفت: شبکه کارگزاری‌های کشور از قبل برای احراز هویت معرفی شده بودند. ۸۶۰ دفتر کارگزاری، ۲ هزار دفتر پیشخوان دولت، ۲۶۱ شعبه بانک شهر و تعدادی از شعب منتخب بانک پارسیان عملیات احراز هویت را برای هموطنان انجام می‌دادند.

وی به پیوستن ۵۱ شعبه از بانک صادرات به این سامانه اشاره و اظهار داشت: هدف توسعه این امر به تمامی شعب بانک صادرات بوده که عملیات احراز هویت را به صورت رایگان انجام می‌دهند. 
 
 

فهیمی سامانه سجام را درگاه ورودی بازار سرمایه کشور دانست و عنوان کرد: نیاز است هموطنان به جهت جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی و برای حفظ دارایی‌های خود، عملیات احراز هویت را انجام داده تا علاوه بر باز شدن این درگاه، دسترسی به خدمات دیگر نیز برای آن‌ها فراهم شود. 

مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی احراز هویت را امری اجنتاب ناپذیر قلمداد کرد و افزود: هدف گستردگی این شبکه بوده تا هموطنان دچار مشکل نشده و تجمع در مراکز احراز هویت اتفاق نیفتد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مشاور فناوری اطلاعات و نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

آغاز تحولی عظیم با احراز هویت الکترونیکی

مدیرعامل سمات در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

تخلف دفاتر پیشخوان پیگیری می‌شود

ارسال نظر