بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
ارزش این صندوق به ۴.۵۵۱میلیارد ریال در پایان فروردین ماه رسید؛

رشد ۲۷درصدی ارزش سهام صندوق سرمایه‌گذاری آوای سهام کیان

بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در وب سایت صندوق، ارزش این صندوق با توجه به رشد قیمت‌ها در بازار سهام و تا پایان ۸ اردیبهشت ماه سال جاری به ۵ هزار و ۱۹۳ میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۱۷۰۱۷

افزایش ارزش صندوق به ۴.۵۵۱ میلیارد ریال در پایان فروردین ماه

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بر اساس صورت وضعیت پرتفوی ارائه شده توسط مدیران صندوق سرمایه گذاری آوای سهام کیان، این صندوق که جزو صندوق‌های سرمایه گذاری در سهام بوده در پایان فروردین ماه سال جاری بیش از ۸۷ درصد از منابع مالی خود را به خرید و سرمایه گذاری در سهام شرکت‌ها اختصاص داده است.

ارزش سهام تحت مدیریت این صندوق تا پایان فروردین ماه به ۴ هزار و ۵۵۱ میلیارد ریال رسیده و به این ترتیب مشاهده می‌شود که در یک ماه اخیر ارزش این صندوق به دلیل رشد قیمت‌ها در بازار سهام به میزان ۲۷ درصد افزایش یافته است.

همچنین در فروردین ماه شاهد خرید بیش از ۹۴۴ میلیارد ریال سهام جدید و فروش ۸۳۴ میلیارد ریال از سهام شرکت‌های در اختیار صندوق بوده ایم. سود شناسایی شده بابت فروش سهام در این ماه به ۲۴۴ میلیارد ریال رسیده است.

لازم به ذکر است، بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در وب سایت صندوق، ارزش این صندوق با توجه به رشد قیمت‌ها در بازار سهام و تا پایان ۸ اردیبهشت ماه سال جاری به ۵ هزار و ۱۹۳ میلیارد ریال رسیده است.

افزایش ارزش صندوق به ۴.۵۵۱ میلیارد ریال در پایان فروردین ماه

۷ شرکت بورسی که در جدول زیر ارائه شده است، بیش از ۶۸ درصد از کل دارایی‌های صندوق را به خود اختصاص داده اند و روند حرکتی این شرکت‌ها می‌تواند نشان دهنده رشد ارزش خالص دارایی‌های صندوق در روز‌های آینده باشد.

افزایش ارزش صندوق به ۴.۵۵۱ میلیارد ریال در پایان فروردین ماه
همچنین در سایر سرمایه گذاری‌های این صندوق، مبلغ ۶۸۰ میلیارد ریال سپرده بانکی که عمدتا نزد بانک خاورمیانه است، سرمایه گذاری شده است. این سرمایه گذاری معادل ۱۵ درصد از دارایی‌های صندوق بوده و همچنین ۲ درصد دیگر از منابع صندوق، صرف سرمایه گذاری در اوراق بدهی شده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سعید
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
با سلام اطلاعات سهام صندوق را خودشان منتشر کرده اند ؟ یا شما از طریق سایت تی اس ای پیدا کردید ؟