بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
"دسانکو" و تحقق سودی تنها ۱۷۵ ریالی به ازای هر سهم؛

ثبت عملکردی ضعیف از شرکتی که قیمت سهمش ۶ برابر شد

صورت‌های مالی منتشر شده شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی، تحقق سود خالص تنها ۱۷۵ ریالی به ازای هر سهم را در سال مالی ۱۳۹۸ نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۱۷۰۴۲


به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که در روز‌های گذشته شاهد استقبال سرمایه گذاران از سهام شرکت‌های کوچک و به ویژه داروسازی‌ها هستیم، صورت‌های مالی منتشر شده شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی، تحقق سود خالص تنها ۱۷۵ ریالی به ازای هر سهم را در سال مالی ۱۳۹۸ نشان می‌دهد.


شرکت سبحان آنکولوژی در دوره ۱۲ ماهه سال مالی ۱۳۹۸ و بر اساس گزارش حسابرسی نشده موفق به کسب سود خالص ۱۵۰ میلیارد ریالی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایشی ۳۴ درصدی را نشان می‌دهد.

بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده این شرکت بخش عمده‌ی افزایش در حدود ۳۲۰ میلیارد ریالی درآمد‌های این شرکت در سال مالی ۱۳۹۸ به دلیل افزایش مقادیر فروش کپسول‌های داخلی بوده و در حالی که در سال ۱۳۹۷ شاهد شناسایی زیان ناخالص از فروش کپسول بودیم، افزایش مقادیر و نرخ‌های فروش این محصول در سال ۱۳۹۸ منجر به تحقق سود ناخالصی ۹۳ میلیارد ریالی برای شرکت از این محصول شد.

همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود محصول اصلی شرکت ویال بوده و فروش این محصول بخش عمده‌ای از درآمد‌های شرکت را تشکیل می‌دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر