سهامداران این سیمانساز به گوش باشند؛
"ساوه" در مسیر پرداخت سود
شرکت سیمان ساوه به سهامداران سود پرداخت خواهد کرد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت سیمان ساوه به سهامداران سود پرداخت میکند.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران از تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ لغایت پایان آذرماه ۱۳۹۹ نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

گزارش خطا
0 پسندیدم
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
محمد رضوانیفر مدیرعامل شستا تاکید کرد :
ارزش خالص دارایی شستا حدود یکصد هزار میلیارد تومان در عرضه اولیه امروز رخ داد؛
۳۶ سهم برای هر کد "ساوه"
به هر کد معاملاتی ۶۰ سهم میرسد؛
سفارشگذاری "ساوه" تنهاتا ساعت ۱۰ صبح محمد رضوانیفر مدیرعامل شستا تاکید کرد :
ارزش خالص دارایی شستا حدود یکصد هزار میلیارد تومان در عرضه اولیه امروز رخ داد؛
۳۶ سهم برای هر کد "ساوه"
به هر کد معاملاتی ۶۰ سهم میرسد؛
سفارشگذاری "ساوه" تنهاتا ساعت ۱۰ صبح ارسال نظر
نظرات بینندگان
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه
خوند؟
یا ایمیل شرکت را بفرستید
خدا کسانی را که مردم را اذیت میکنند نابود کند
حداقل این فرم رو بردارید این مال قدیماست الان سهامداران می توانند با پر کردن پرتال سهامداریشون اطلاعات رو بفرستن برا همیشه ،یا حداقل ایمیل از فکس بهتره همه که دسترسی به فکس ندارن!!!! پست کردن که دیگه معنی نمیده وقتی راههای سریعتر و مطمئن تری هم هست . لطفا رسیدگی کنید ممنون
حداقل