بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
ارزش معاملات به ۴۵۸ میلیارد و ۹۱۴ میلیون ریال رسید؛

کاهش چشمگیر ۱۲.۸ درصدی نرخ‌های "مارون"

قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن به ۱۱۰ میلیون و ۳۶۹ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول در هفته گذشته به ۴۵۸ میلیارد و ۹۱۴ میلیون ریال رسید.
کد خبر : ۲۱۷۱۸۶

کاهش چشمگیر ۱۲.۸ درصدی نرخ‌های

به گزارش بورس‌نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۴.۲۹۰ تن محصولات پلی پروپیلن در گرید‌های مختلف از سوی شرکت پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای ۴.۷۷۴ تنی مشتریان و حجم معاملات ۴.۱۵۸ تنی مواجه گردید که نسبت به هفته منتهی به ۳ اردیبهشت ماه با افزایش ۳۰۸ تنی همراه بود.

قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن در هفته گذشته با کاهش چشمگیر ۱۲.۸ درصدی نسبت به هفته منتهی به ۳ اردیبهشت ماه به ۱۱۰ میلیون و ۳۶۹ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول در هفته گذشته به ۴۵۸ میلیارد و ۹۱۴ میلیون ریال رسید.

کاهش چشمگیر ۱۲.۸ درصدی نرخ‌های

همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۱.۵۰۸ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با تقاضای ۶۳۸ تنی و حجم معاملات ۵۹۴ تنی مواجه گردید که نسبت به هفته منتهی به ۳ اردیبهشت ماه، افزایش ۴۲۶ تنی را نشان می‌دهد.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پتروشیمی مارون در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات پلی پروپیلن این شرکت ارائه شده است.

کاهش چشمگیر ۱۲.۸ درصدی نرخ‌های

نرخ این محصول نیز با کاهش ۳.۲ درصدی در مقایسه با هفته گذشته همراه بود، نرخ میانگین ثبت شده برای این محصول به ۸۸ میلیون و ۶۸۴ هزار ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات نیز به ۵۲ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال رسید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر