بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس؛

معادله "کد بورسی" و سهام عدالت

معادله
ارائه سهام‌عدالت به مردم از سوی دولت اقدام مناسبی بوده اما؛ روش‌های واگذاری و درگیری مردم با دفاتر پیشخوان و کارگزاری‌ها با توجه به شرایط بهداشتی، راهکاری مناسب نیست.
کد خبر : ۲۱۷۴۶۲

معادله

به گزارش بورس‌نیوز، سیدتقی کبیری عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس درباره هجوم مردم برای دریافت اخذ کد بورسی اظهارکرد: دولت در راستای ارائه تسهیلات به مردم، آزادسازی سهام عدالت را در دستور کار قرار داد اما؛ مهم‌ترین نکته‌ای که از قلم افتاد حجم بالای متقاضیان برای دریافت کد بورسی و احراز هویت فیزیکی بود.

وی ادامه داد: دولت، شورای عالی بورس و سازمان بورس باید پروتکلی را ایجاد کنند تا روند احراز خویت متقاضیان سرمایه‌گذاری در بورس باعث ایجاد تجمع بدون حساب‌وکتاب و البته بدون رعایت قوانین بهداشتی می‌شود که باید سازمان‌های مربوطه روش‌های بهتری را برای این احراز در دفاتر پیشخوان یا حتی کارگزاری‌ها را در دستور کار قرار دهند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد: دولت برای ثبت‌نام متقاضیان از شیوه نوبت‌بندی براساس حروف الفبا یا چند عدد نخست کد ملی و مراجعه براساس روز‌های زوج و فرد استفاده کند، همچنین با توجه به نیاز به ثبت اثرانگشت می‌توانند از ظرفیت جوانان تحصیل‌کرده، اما بیکار استفاده کرده و تعداد پیشخوان‌های دولت را افزایش دهد.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سازمان خصوصی سازی خبر داد؛
ورود به سامانه سهام عدالت بدون فیلترشکن
خبری دیگر از یک کارگزاری معروف:
کسر کارمزد ۳ میلیونی به جای ۳۰۰هزار تومان
عضو هیئت مدیره کانون سهام عدالت در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد: 
سپری‌شدن آخرین مراحل "سهام‌عدالت"
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
سلام مسئله سجام وطراحان سجام دربازاز سرمایه وفساددرارض کستردهای که دربورس ایران به وسیله مدیران ومسئولان برده خزانهداری امریکا صورت گرفته ندیدهشدهاست تحلیل نشدهاست که این سجام جه فساد درارض کستردهای به نام قانون انجام دادهاند که حکم ان بدون شک اعدام می باشد بدون اغماض وعادلانه حالا این ویروس فساد وافساد به نام سجام حدود دهسال است اقتصاد ایران واسلامرانابود کردهاست وکسی کوچکترین توجهای به این جنایات ویروس سجام دربازار سرمایه ندارد الان ویروس کرونا ناپیداتر وکوچکتراز سجام هست اینهمه اهمیت به انمیدهند وجنایتکاران پزشکنام فراماسون وپرورش یافته روتجیلذ ومحور عبریعربی غربی دارند مارادرقبر زندهزنده دفن میکنند ازترس کرونا که به گفته ابلهان نامرئی وناپیداهست رامیبینند ویروس عظیم وبه بزرکی وقانونی سجام دربازارسزمایه هرکز دیده نشدهاست طراحان سجام محکترین قوانین عامه اساسی شرعی وجدانیرا واحراز هویت را که مربوط میشود به کارت ملی اکاهی وسازمان ثبت احوال زیر پا گذاشتهاند وخودشان دولت وهویت سناسی اختصاصزاه انداختهاند فساد قوانین وپزوزهای فاسد ایم کشوررا ضعیف کردهاست امیدوارم هرجه زودتر به وسیله خلرنکاران حلال زاده لیست افراد وطراحان سجام اعلام شود منکه به بازرسی قوه قضائیه رهبری مجلس درمورد اینکار شگایتها واعلامها کردم وهنوز نمیدانم طراحان سجام جه کسانیهستند انشائالله افشائ خواهد شد تا این ویروسهای خطرناک هرجه زودتر مهار وریشه کن شود والنصرلله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
......... این سهام عدالتتون