بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
عباسعلی ارجمندی عضو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند با صدور پیامی نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت را به همه کارکنان، مشتریان، سهامداران و ذینفعان این شرکت تبریک گفت.
کد خبر : ۲۱۷۴۸۲

پیام تبریک مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند به مناسبت سالروز تاسیس این شرکت

به گزارش بورس نیوز،شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند در چهاردهمین روز از دومین ماه فصل بهار، وارد نوزدهمین سال فعالیت خود می‌شود.
این روز، بهانه‌ای است برای ارج نهادن به تلاش‌های مدیران، کارکنان و سهامداران شرکت در ۱۸ سال حرکت و فعالیت پیوسته در ساختن سازمانی یادگیرنده، با دانش و تجربه مفید در صنعت سرمایه گذاری کشور.
ارجمندی گفت: وظیفه ماست که برای رشد و توسعه شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند از هیچ کوششی فروگذار نباشیم و با تکیه بر نقشه راه و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پیشبرد اهداف شرکت که همانا رضایت‌مندی سهامداران، کارکنان و سایر ذینفعان است، گام برداریم.
اینجانب فرارسیدن ۱۴ اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس شرکت آتیه دماوند را حضور یکایک اعضای خانواده بزرگ این شرکت اعم از سهامداران ارجمند، اعضای هیأت مدیران و مدیران عامل پیشین شرکت، همکاران ارزش آفرین و مشتریان محترم صمیمانه تبریک و شادباش می‌گویم و آرزو دارم جایگاه رفیع شرکت در بین شرکت‌های سرمایه گذاری و شرکت‌های برجسته کشور بیش از پیش ارتقاء یابد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر