بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید شد:

تمرکز "غاذر" بر توسعه

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت پیاذر گفت: سهم شرکت کشت و صنعت پیاذر در قیمت های فعلی، فاقد هرگونه حباب است.
کد خبر : ۲۱۷۵۳۶

تمرکز

به گزارش بورس نیوز، شرکت کشت و صنعت پیاذر با نماد "غاذر" گزارش فروردین ماه خود را با رشد ۴ درصدی درآمد فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل، منتشر کرده است. این در حالی است که در ماه های قبل رشد درآمد شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل، چشمگیر بود. "غاذر" که افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران را هم در دست انجام دارد، اخیرا یک مورد فروش دارایی هم داشته است.


خلیل قلی پور خلیلی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت پیاذر در گفتگو با بورس نیوز در خصوص وضعیت شرکت بیان کرد: شرکت کشت و صنعت پیاذر در مدار رشد قرار دارد و طرح هایی برای توسعه شرکت در دست انجام است.

وی افزود: افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی شرکت با هدف تامین مالی اجرای طرح های توسعه ای در دست اجرا بوده و منتظر مجوز سازمان بورس جهت انجام این افزایش سرمایه هستیم. بعد از افزایش سرمایه، برنامه هایی جهت مکانیزه کردن خطوط تولید و بسته بندی و خرید ماشین آلات و تجهیزات جدید، در شرکت پیاده سازی خواهد شد. با انجام این برنامه ها، روند تولید در شرکت شتاب خواهد گرفت و این اقدام بر افزایش حجم و کاهش هزینه های تولید اثر مثبتی برجای خواهد گذاشت. ضمن اینکه قرار است سبد محصولات کشت و صنعت پیاذر هم متنوع تر شده و محصولات جدیدی از جمله پودر ژله به بازار عرضه شود.

وی در رابطه با تاثیر کرونا بر روند تولید و فروش شرکت گفت: با شیوع کرونا، اقداماتی در راستای افزایش ایمنی و سلامت محصولات و پرسنل در این مجموعه صورت گرفت و این اقدامات در کنار تعطیلات نوروز، کمی روند تولید را در فروردین ماه کندتر کرد. اما در حال حاضر تولید با تمام ظرفیت انجام می شود و تقاضای محصولات شرکت هم مطلوب است. محصولات پودری شرکت با برند "آسان" با تقاضای خوبی همراه است و ضمنا برخی محصولات مثل شیر خشک و پودر آب پنیر روانه بازارهای صادراتی هم می شود. امیدواریم با اجرای طرح توسعه و ارتقای تکنولوژی تولید در این مجموعه، سهم بیشتری هم از بازار داشته باشیم.

مدیر عامل "غاذر" اضافه کرد: شرکت با چند فروشگاه زنجیره ای برای فروش محصولات همکاری دارد و مذاکراتی هم با یکی از فروشگاه های زنجیره ای مطرح کشور که فروش اینترنتی هم دارد، در حال انجام است. ضمن اینکه در نظر داریم فروش اینترنتی محصولات توسط خود شرکت را هم راه اندازی کنیم.

قلی پور در مورد سایر خبرهای این شرکت اظهار کرد: فروش یک ملک مازاد چندی قبل انجام شد که در سامانه کدال هم شفاف سازی در این مورد صورت گرفته است‌. با فروش این ملک، ۲۳۱ ریال به سود هر سهم در سال ۹۹ اضافه خواهد شد. زمان برگزاری مجمع عادی سالیانه شرکت هنوز مشخص نشده، ولی تلاش می شود در مجمع سود حداقلی تقسیم شود تا نقدینگی به جای خروج از شرکت، صرف اجرای طرح های توسعه ای گردد.

مدیر عامل "غاذر" در خاتمه در خصوص قیمت سهم عنوان کرد: اگرچه معتقدم سرمایه گذاران باید با تکیه بر تحلیل، اقدام به خرید و فروش سهم کنند تا در دام سهم های حبابی نیفتند؛ ولی با در نظر گرفتن ارزش روز دارایی های شرکت، طرح های توسعه ای در دست انجام، و روند تولید و فروش و سیر صعودی درآمد شرکت، سهم شرکت کشت و صنعت پیاذر در قیمت های فعلی، فاقد هرگونه حباب است.

وی در خاتمه تصریح کرد: کلیه رویدادهای بااهمیت در شرکت جهت اطلاع عموم در سامانه کدال افشا خواهد شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهامدار
Germany
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
با سلام
از مدیر شرکت پیاذر خواهشمند هستیم که در صورتی که در جریان اتفاقات متعددی که در قیمت سهم هستن و از وجود افراد سودجو که این سهم را در کانال 4200 تا 5000 به مدت دوماه بصورت متوالی نوسان می دهن آگاه هستن تقاضا داریم که این مورد را بررسی کنن و به سهامداران سهم خود کمک کنن
باتشکر
شهرداد شهیواری هستم
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
سشهرام هستم لطفاقیمت هرسهم امروزرابفرمایید
زنجانی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
متاسفانه از تاریخ 3 اسفند تا کنون قیمت سهم تغییری نکرده، و این با توجه به رشد بازار امری عجیب برای سهم غاذر است، به دلیل اینکه عده ای مشخص از سهم غاذر نوسان گیری می کنند و قیمت را ثابت نگه می دارند، این حق سهامداران صبور غاذر نیست. که با توجه افزایش شاخص و افشای الف سهم هیچ رشدی نکرده باشد. یکی از عجیب ترین اتفاقات این سهم آن بود که سهم بعد از بازگشایی افشای الف با صف فروش غیر عادی مواجه شد. این امر سزاوار سهامداران صبور غاذر نیست.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
شرکت کشت و صنعت پیاذز شرکت خوبی و اینده خوبی دارد ولی گروهی که معلوم نیستند کی هستند قیمت سهام شرکت رو شدید کنترل میکنند ودر یک کانال نیت خسته کردن سهامدار رو دارند متاسفاانه از 2 ماه قبل یعنی 10 اسفند 98 تا 15 اردیبهشت شاخص کل 100 درصد رشد کرد اما غاذر شدید کنترل شد حتی با اخبار خوب وافشای اطلاعات بند الف سهم صف فروش شد و این تنها به خااطر رنج منفی کشیدن بازیگر است ما سهامداارهی صبور حتی به ناظر بازار هم شکایت کردیم اما ناظر بازار هم با بازیگر هم دست ست خدا کریم است انشالله به حق علی از گلوشون پایین نمیره. مدیر عامل هم اگر راست میگه دست بازیگر رو رو کنه و شکایت کنه تا کدهای بورسی بازیگر رو ببندند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
غاذر از ابتدا (1380) تاکنون (1400) تجدید ارزیابی داررایی ها به روز نشده است که رقمی ست نجومی. جالب است فقط یکی از زیرمجموعه های غاذر (شرکت طاق کسری آذربایجان ) میباشد که ارزش آن حداقل سه برابر کل غاذ بر روی تابلوست!انبوه دیگر دارایی ها جای خود.