بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰

"سیمرغ" سود تقسیم نکرد

مجمع عمومی شرکت سیمرغ در تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ برگزار شد.
کد خبر : ۲۱۷۵۵۸
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، شرکت سیمرغ مجمع عمومی را برگزار کرد.

براین اساس، این شرکت اعلام کرد، مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده راُس ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ درمحل دفتر مرکزی شرکت واقع در خیابان آفریقا، نبش گلفام شماره ۲۰۹ برگزار و در خصوص استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۹/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره تصمیم گیری کرد.

گفتنی است، در این مجمع بین سهامداران سود تقسیم نشد.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
آیا "رکود مصرف" سودآوری را از این شرکت می‌رباید؛
"سیمرغ" و باز هم تعدیل منفی سودآوردی
قابل توجه سهامداران این شرکت؛
"سیمرغ" از راه رسید
کاهش سنگین سودآوری
سود خالص شرکت عرضه‌اولیه‌ای افت ۵۳ درصدی داشت؛
کاهش سنگین سودآوری "سیمرغ"
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
سود سیمرغ رو کی واریز میکنن.؟؟
ممنون میشم اگه جواب بدید