بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
سهامداران این تازه وارد در مجمع عمومی سالانه؛

"ساوه" دست پر به مجمع عمومی خواهد رفت

افزایش میزان صادرات از طریق تولید و فروش کلینکر که به نوعی محصولی نزدیک به محصول نهایی سیمان بوده، از جمله استراتژی‌های تاثیر گذار مدیران این شرکت در سال گذشته بوده است.
کد خبر : ۲۱۷۵۹۲

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که بر خلاف بسیاری از عرضه‌های اولیه ماه‌های اخیر، همچنان شاهد عرضه و رشد قیمت مناسبی در نماد "ساوه" نیستیم، این شرکت پس از معاملات فردا به استقبال مجمع عمومی سالانه خواهد رفت.

افزایش چشمگیر سودآوری این شرکت در سال مالی ۱۳۹۸ در مقایسه با سال پیش، اگر چه شاید انگیزه‌ای را برای سهامدارانی با ۳۷ عدد سهم به همراه نداشته باشد با این وجود بازار سرمایه پس از مدت‌ها شاهد حضور شرکتی با افزایش واقعی سودآوری از محل عملیات اصلی خواهد بود.

افزایش بیش از ۴۸۰.۰۰۰ تنی فروش انواع محصولات سیمانی به ویژه ۱۸۶.۰۰۰ تنی کلینکر صادراتی در سال مالی ۱۳۹۸ نسبت به سال پیش و همچنین افزایش چشمگیر فروش سیمان خاکستری فله داخلی از نکات قابل توجه صورت‌های مالی حسابرسی شده این شرکت است.

همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود افزایش میزان صادرات از طریق تولید و فروش کلینکر که به نوعی محصولی نزدیک به محصول نهایی سیمان بوده، از جمله استراتژی‌های تاثیر گذار مدیران این شرکت در سال گذشته بوده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سنگینی کیسه‌های سیمانی، ادامه‌دار شد؛

نرخ‌های "ساوه" در نقاله صعود

سهامداران این سیمان‌ساز به گوش باشند؛

"ساوه" در مسیر پرداخت سود

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
سلام وقت بخیر اگه ممکنه راهنمایی کنید چگونه می توان سود سهام رو دریافت کرد؟باتشکر