بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

ثبت نام آنلاین، تصمیم دیگر دولت برای تقویت بازار

ثبت نام آنلاین، راهی ساده‌تر و در مسیر تقویت بازار بوده که دولت به صورت جدی بورس را تقویت کرده و احراز هویت‌های آنلاین به انجام سریع‌تر معاملات و شدت جریان نقدینگی کمک شایانی خواهد داشت.
کد خبر : ۲۱۷۶۲۷
 
ثبت نام آنلاین، تصمیم دیگر دولت برای تقویت بازار
 
علی یوسفیان کارشناس بازار سرمایه به بورس نیوز گفت:شرایط بازار در حالی رصد می‌شود که اگر دولت پیش‌تر حمایت‌های خود را پنهان می‌کرد و در رشد رشد بازار موثر بود، اکنون این حمایت‌ها را به صورت واضح مطرح کرده و پشتیبان رشد بازار است. 
 
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد که اوایل هفته رشد بازار شدت گرفته و برنامه ریزی‌های آخر هفته نیز در این رشد تاثیرگذار است.

دولت رقیب‌های خاص خود را دارد
این کارشناس بازار سرمایه خاطر نشان کرد: نمی‌توان گفت، چون دولت حمایت می‌کند پس بازار رشد داشته، به هر حال دولت یک نهاد سیاسی بوده که رقیب‌های خاص خود را دارد، رقیب‌هایی که فکر جلوگیری از موفقیت دولت خواهند بود و این یک امر طبیعی است. 
 
 
ثبت نام آنلاین، تصمیم دیگر دولت برای تقویت بازار

به گزارش بورس نیوز، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد اعلام کرد: با توجه به شرایط کرونایی و جلوگیری از ازدحام جمعیت دفاتر پیشخوان، در شورای عالی بورس مقرر شد، بورس و سامانه "سجام" برای احراز هویت به صورت غیرحضوری و الکترونیکی عمل کرده و کد بورسی به صورت مجازی صادر شود.

یوسفیان در این خصوص اظهار داشت: این راه ساده‌تر و در مسیر تقویت بازار است. دولت به صورت جدی بورس را تقویت کرده و احراز هویت‌های آنلاین به انجام سریع‌تر معاملات و شدت جریان نقدینگی کمک شایانی خواهد داشت.

پیش بینی شاخص ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی
این کارشناس بازار سرمایه در پایان خاطر نشان کرد: در بعضی روز‌ها شاهد رشد ۴۵ هزار واحدی شاخص هستیم که این اتفاقات، قدم بعدی بازار را دشوار می‌کند، اما در پیش بینی‌ها رشد تا مرز ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد برای شاخص آمده است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر