بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
در گفتگو با یک مقام مسئول عنوان شد:

ثبت رکورد جدید تولید "کاوه" در فروردین ماه امسال

مدیرعامل فولاد کاوه جنوب گفت: کروناویروس بر تمامی صنایع دنیا تاثیرمنفی گذاشته و شمش یکی از این محصولات بوده اما؛ این فولادساز توانسته رشد تولید را در نخستین ماه سال به ثبت برساند.
کد خبر : ۲۱۷۷۴۳

رشد ۱۶درصدی نرخ تولید فروردین‌ماه

علی دهاقین مدیرعامل فولاد کاوه جنوب درخصوص میزان تولید این شرکت به بورس‌نیوز اظهارکرد: با توجه به اینکه رعایت تمام پروتکل بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است، این کارخانه فولادی موفق شده تا رشد ۱۶ درصدی را در آمار‌های خود برای نخستین ماه سال به ثبت برساند.

وی ادامه داد: نگاهی به آمار‌های اسفندماه شرکت گواهی از آن داشته که میزان تولید ۸۶.۳۴۵ تن شمش بوده که این آمار برای فروردین ماه به ۱۰۰.۵۱۶ تن رسیده است.

دهاقین تاکید کرد: نباید این نکته را فراموش کرده که رکورد بدست آمده بالاتر از ظرفیت اسمی تولید بوده است.

این فعال صنعت فولاد با اشاره به کاهش نرخ‌های جهانی فولاد تاکید کرد: کرونا بر تمامی صنایع دنیا به‌خصوص فولاد تاثیرگذاشته اما؛ نمی‌توان کاهش نرخ شمش را بدون جبران گذاشت بنابراین با بازگشت شرایط عادی، باردیگر نرخ‌های شمش به روال خود بازخواهد گشت.

لازم به ذکر است که بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ و صورتجلسه هیات مدیره مورخ ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر