بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

شنیده شده که کارگزاری مفید تبدیل به رابین‌هود بازار شده است/ سهامداران شاهد آن بوده‌اند که از برخی حساب‌ها مبالغی کسر شده و البته در برخی دیگر نیز به حساب‌ها پول اضافه شده است

کد خبر : ۲۱۸۸۵۱
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، توضیح چرایی و واقعیت‌گرایی این موضوع برای کارگزاری مفید محفوظ بوده و آماده انتشار پاسخ این کارگزاری هستیم.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
امروز ایراد داره الکی منفی زده اصلا نتونستم معامله کنم بعد برای بعضی ها پول اضافه شده
میثم
United States of America
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
مبین سرمایه بازنمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
چه وضعشه واقعا؟ از حساب من کم کنی بعد یه حساب دیگه اضافه بشه .من نتونم سهم بخرم بعد اونی که پول نداشته بتونه سهم بخره؟؟؟
کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
امروز مبلغ منو الکی بلوکه کردند پول داشتم ولی در قسمت مانده و یا قدرت خرید نشون نمی دادونتونستم معامله کنم
اینجوری باشه واقعا" متضررمیشیم
ali
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
دوبا از حساب من کسر شد چون ویک بار هم هرچه تماس گرفتم برگشت نخورد .اول صبح مانده حساب ندارم واگر برگردانند آخر شب میاد تو حساب !
اینقدر من باهاش مشکل دارم که اول صبح با ترس ونگرانی سایت کارگزاری رو نگاه میکنم خدا میدونه که خیلی عذاب داده ما رو کاش اطلاع رسانی بشه مردم بیچاره ازمفید
کد بورسی نگیرند به خدا ثواب داره به ملت بگید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
کاراپی این کارگزاری کم شده در زمان تماس بیش از 20دقیقه پشت خط می مونی سیستم اون هم کند شده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
پیزد رو افلاین زدم تو اگاه هنوز به پرتفو اضافه نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
آگاه و مفید شورشو دراوردن.مردم باید برن سراغ کارگزاری های دیگه
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
امروز من رو یک میلیون منفی زده بود به تهران هم با تمام بدبختی زنگ زدم درست نشد و نتونستم عرضه اولیه را بگیرم حرومشان بشه با این جور کار کردنشان حال خوب بود عرضه اولیه کم بود اگر آریا ساسول می بود بدبخت بودیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
صندوق دارا یکم را صبح گذاشتم و بعد بازار بی دلیل پیام منقضی شد زده و پول را برگشت داده و. پاسخگو نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
برای احراز هویت سجام رفتم پیشخوان دولت ولی هنوز تو سایت سجام میزنه در انتظار مراجعه به دفاتر.پس کی تایید میشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
سهم پیزد به هر نفر ۱۴ سهم رسیده واسه من ۱۳ تا خرید کرده تازه گرونتر،میانگین خرید گرفته واسه من،۱۳ تا چیه که میانگین هم گرفته تازه گرونتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
پاشنه اشیل و مهمترین ریسک سیستماتیک بازار سرمایه ایران مربوط به هسته معاملات و سامانه های کارگزاری ها هست زیر ساخت های نرم افراز و سخت افرازی معاملات باید بروز رسانی شود با این هجوم سرمایه گزاران جدید در غیر اینصورت مشکلاتی در اینده نزدیک رخ خواهد داد
رضا
Germany
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
تا جایی که من پیگیری کردم و اطلاع دارم این قضیه صرفا در زمان خارج از تایم معاملاتی بوده و صرفا حالت نمایشی داشته و درواقع به دلیل به روز رسانی دیتابیس روز قبل رو نشون میداده.
جای نگرانی نیست انشالله با تغییراتی که میدهند وضعیت بهتر خواهد شد.
با سپاس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
بسیاری از اوقات سامانه مفید اجازه برداشت وجه نمی دهد
چه کسی پاسخگو و چه ارگان مسئول پیگیری هست ؟
ناشناس
Germany
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
سوژه جدید :::: اینکه عرضه اولیه پیزد را برای ما در کارگزاری آبان و سامان در سامانه آنلاین خرید نشده و پیغام خطا داده ... بعد از تماس با کارگزاری آبان گفته مشکل از سامانه مدیریت فناوریه که خیلی از کدها را حذف نموده و کار گزاری سامان هم اصلا پاسخگو نبود ... نتیجه ما دو ضرفیت خرید عرضه اولیه را با همین راحتی از دست دادیم .. لطفا پیگیری کنید چرا کارگزاری ها پاسخگو نیستند و این زیان ها را چه ارگانی باید جبران کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
چند میلیون سهم رو فروختم الان توی قدرت خرید زده ۹۰۰ هزار و خرده ای ... امروز زده یک و پونصد ریختم به حسابم (دهنم باز مونده) ... خداوندا چه کنیم
ناشناس
United States of America
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
مقداری از پول منو بی خود و بی جهت بلوکه کردن دلیل بلوکه این مبلغ چیه کجا باید پیگیری کنم
سهند
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
من 18ملیون منفی
کارگزاری همیشه مفید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
چرا ناراحتیتد
نمیتونید چیزی بخرید
نگران نباشید سرور سر خط زن با رباط مجانی فقط 10 میلیون تومان
کارگزاری همیشه مفید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
سلام ۱۲ تومن اومد حسابم منم فوری خرید زدم فکر کردم فکر کردم بانکی و فلزی که گذاشتم برا فروش اونا فروش رفتن نگو کارگزاری دست ودلبازی کرده