بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
فقط ۱ روز دیگر تا پایان طرح پذیره نویسی سهام دولت باقی مانده است در این طرح، سهام دولت با هدف مردمی کردن اقتصاد و امکان ورود تمامی اقشار جامعه به بازار سرمایه، دولت قصد دارد باقی مانده سهام خود در بانک‌های ملت، تجارت، صادرات و بیمه‌های البرز و اتکایی امین را واگذار خواهد کرد.
کد خبر : ۲۱۹۰۳۷

تنها ۲ روز تا پایان مهلت پذیره نویسی سهام دولتی (بدون نیاز به کد بورسی)

به گزارش بورس نیوز،امکان پذیره نویسی سهام دولتی از طریق بانک‌ها فراهم شده است. اما باتوجه به وضعیت بیماری کرونا و تاکید بر عدم حضور و تجمع افراد، امکان پذیره نویسی سهام دولت از طریق اپلکیشن آپ نیز در نظر گرفته شده است.
امکان خرید در چند نوبت برای هر کد ملی نیز فراهم است و کاربران می‌توانند مبلغ مورد نظر خود برای سرمایه‌گذاری را در چند نوبت تا پیش از پایان پذیره‌نویسی پرداخت کنند‌.

 
مهلت پذیره نویسی این صندوق تنها تا پایان اردیبهشت ماه است که سقف خرید از حداقل ۱۰ هزار تومان تا حداکثر دو میلیون تومان برای هر نفر تعیین شده است؛ بنابراین شما می‌توانید در جهت خرید سهام دولت بدون نیاز به کد بورسی، از طریق گزینه نشان بانک در اپلیکیشن آپ اقدام کنید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
اینگه چند سهم در صندوق ETF هست برای مردم گنگ و مبهم است بهتر بود دولت سهم هر شرکت را بطور مجزا عرضه میکرد و همه میفهمیدن چه چیزی میخرند.وقتی صف خرید میلیاردی برای سهم بانک تجارت یا صادرات تو بورس هست علت اینکه از صندوق استقبال در ان حد نمیشود همین است که مردم عادی نمیدانند چه چیزی میخرند.مثلا اگر دولت تمام سهامش را با اسم خودشرکت بتنهایی در بورس عرضه کند همان روز اول تمامش بفروش خواهد رفت.