بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

قابل توجه بازنشستگان لشکری / علت عدم واریز حقوق تا این لحظه تغییرات و انتقال بخشی از عزیزان فصل ۱۰ به فصل ۱۳ بوده گفتند همکاران شبانه روزی فعالیت دارند تا پرداخت صورت پذیرد.

کد خبر : ۲۱۹۱۴۰
نویسنده :
مینا علیزاده
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
رها
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
باسلام ، واقعا نمیشد قبل پرداخت حقوق هااین مسئله حل میشد ،فروردین ماه حقوق ها واریز شد موردی نبود یا اگر برای ی عده مشکل بوده چرا بقیه رو هم تحت همون مسئله قرار دادید ، پدرم و پدران که سی سال زحمت کشیدند رو میبینم که حقوقشون به هیجا نمیرسه امیدی هم به بهبود ندارن چون یک ریال اضافه حقوق برابر با ده ریال افزایش قیمت ها وجود داره اونم قانونی ، بعد فکر بهبود معیشت هستند ، این اشخاص که با دل پاک و قانونی زندگی کردند الان بدهکار همه هستند و بدهکاران نمی دونند قانون فصل سیزدهم چیه و ابرونمیزارن یا حتی بانک ها اقستگاط بجز کرونا واریز نشه جریمه نمیکنند ، همین ماسئل است که دو ماه میگذره تازه مشکلات قبل رو حل میکنند و همینه که هزار مشکل بیخود و کشوری که معلوم نیست کی ادارش میکنه
ناشناس
Belgium
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
بالاخره قراره کی واریز بشه؟
سعید اهتمام بر
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
معلوم نیست شاید هم واریز نشه برخورده به دولت هم حق بدید می‌ریزه حالا صبر کنید ببینیم چی میشه همه ما پول نداریم حالا کی پول داره تحخم مرغ بخره افطار بخوریم معلوم نیست سبد افزایشی ماه رمضان را پاس کنید همون حقوق را بدن به خدا دیگه خسته شدیم بالا به خدا از دیروز منتظر حقوق هستم تخم مرغ بخریم تا سیر شویم کی واریز میشه اگه نمیشه من یک گوشی دارم بفروشم تخم مرغ بخریم به بچه ها بدم سیر سوم تا یک کاری کنم
ناشناس
Canada
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
نوشتن وگفتن مگر فاید ی هم داره چرا از15 رفع عیب نکریدید الان ما بازنشستگان شرمنده باشیم نتونیم کریه خونه بویم پول سوپری بدیم هزار ویک درد دیگه ما که زندگی نمی کنیم فقط زنده ایم کسی که شرمنده خانواده خودش باشه که ادم نیست ما که ادم نیسنتیم
حسین
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
همیشه۰اخره۰سآل۰بیستم۰حوق۰همه۰بازنشسته۰ها۰را۰میدادند۰۰شم۰جز۰ظلم۰و۰ستم۰انم۰به۰مردمه۰خودتون۰هنر۰دگه۰ایهم۰دارید
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
تاکنون هم هم سان سازی واقعی صورت نگرفته وتفاوت حقوق شاغلین با بازنشستگان زیاد است
ناشناس
-
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
متاسفم برای همتون با این ...........که میچرخونید اسم خودتونم گذاشتید انسان هه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
سلام آیا اجرای فصل ۱۳ بجای ۱۰ دارای امتیاز بیشتری است برای همه است یا بخشی از بازنشستگان است
حسین عظیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
همکاران زحمت میکشند و سپاسگذاریم. ولی اینگونه اقدامات مربوط به یک روز و تأخیر در پرداخت نیست. همکاران عزیز این عملکرد شایسته سیستم مدرن و کامل و فوق پیشرفته ما نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
................... با برنامه ریزیشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
با سلام این حقوق ناچیزی را که به باز نشستگان می دهند را هم به موقع واریز نمی کنند طلبکار .صاحبخانه .قسط بانک و....که ماده ۱۰و ۱۳ را قبول نمی کند مگر مسئولین مربوطه ا اول اردیبهشت چه کا می کردند کهدر زمان واریز حقوق اندک و بخور نمیر باز نشستگان لشکری یادشان افتاده فصل ۱۰و۱۳ هم وجود دارد واقعا متاسفم عجب مدیریتی !!!!!!!!
غلام
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
خب۰باید۰دو۰سه۰روزی۰ت۰بانک۰بمونه۰تا۰سودش۰بخورن۰فکر۰نمیکن۰ک۰جوابشه۰فرزندان۰وهم۰سرانشون۰تو۰بیمارستانا۰۰و۰دوا۰قرس۰بدن۰
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
مسئولی که خودش گرسنگی و فقر رو عمیقا در زندگیش تجربه و درک نکرده باشه اصلا و ابدا نمیتونه مشکلات زندگی قشر ضعیف جامعه رو درک کنه
ناشناس
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
اتفاقا اینا خودشون گرسنه گدا بودن وای به روزی که گدا معتبر شود حسن روحانی قبل انقلاب گدایی بیش نبود لعنت به خودش،و دولت فاسد و دزدش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
چرا زندگی ودر آمد های نجومی مدیران نیرو های مسلح بررسی نمی شود از کی می ترسید
محمد
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
احسنت انها از ما بهترانند بالای ۳۰ ملیون یمیگیرند
ناشناس
United States of America
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح عملکرد خوبی در همسان سازی حقوقها نداره و هیچ تسهیلات خوبی هم نمیده. در عوض بانکها بخصوص بانک ملی همه رقم تسهبلات وحمایت رو دارن.وزیر دفاع یا بلد نیست با نمیخواد از حقوق این قشر دفاع کنه
زارعی
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
چرا هرهفه تاریخ خقوق تعبیر میکنه من قصد دارم زمان رو حساب میکنم نده میدم ولی هر ما تاریخ واریزی تعبیر میکنه
علی
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
وزیر دفاع ما یک نفر تو این مملکت داریم که همه کاره هست بقیشون چعندرن
ناشناس
Germany
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
خدایا کجای این دنیا دیدین یا شنیدین حین انجام ماموریت قطع نخاع بشی بعد ازکار افتادگی بهت بدن با تمام معضلات یک قطع نخاعی و این اوضاع گرانی
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
من یه مستمری بگیرم 46 سالمه ناتوان با مادر و برادر مریض و بیکار،تازه شده 2200،نصفشم زن بابای کارخانه دارم میگیره! ما که پدر نداشتیم،با این مستمریم همیشه گرسنه ایم میریم گداییم همیناییکه جای مهر رو پیشونیشون مونده روحانی و غیر روحانی و...بما رحم نمیکنن همیشه گرسنه ایم و مریض یه دندون تو دهنم نمونده کجاست خدا کجاست آدم تا جوونی فقط میخوان سوءاستفاده کنن سنت رفت بالا دیگه حتی جوابتو نمیدن اینم شرف مردم ما تا میتونن فقیری تهمت و آزار...بقیه بماند با کرام الکاتبین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
سلام چرا تا لالن حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران نیروهای مسلح واریز نشده؟
هربرج همینه فقط این قشر دیر حقوقشون واریز میشه بقیه از ۲۸ تو حسابشونه
ناشناس
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
چون شماها به خودتون خیانت کردین الانم حقتونه قدر نعمت ندونستین و جفتک انداختین الان بی افتین به گدایی
سینا
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
جناب کجا بقیه 28 واریز میکنن بازنشستگان کشوری هر ماه 30 اونم ساعت 11 شب واریز میشه که اونم صد شاهی که میدن هم 5 برج تمامه با این همه گرفتاری خانواده ها یعنی در واقع 5 روز زندگی میکنیم 25 روز دیگه رو میشینیم ببینیم کی 30 میشه حقوق بدن
ح_ج
Germany
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
ما چقدر بدبختیم که آخر ماه برامون مهمتر از اول ماهه ...وآرزو میکنیم که هرچه زودتر آخر ماه بیاد..این یعنی بی ارزش بودن و تلف کردن عمر...!
اینها فکر نمیکنند ما روی تاریخ واریز حقوق حساب کردیم و چک دادیم...
والله به اون قبله ای که فعلا تعطیله، برای امروز اول آبان چک دادم ،
چک را هم میذارن سرحساب، و بطور خودکار عدم موجودی و برگشت میزنه، وبقیه ماجرا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
شب یلدا رسیده هنوز مه حقوق نگرفتیم سفرتون پره از گرسنه خبر ندارید من مستمره بگیر فرزند هستم کرایه خونه دارم شلق دوم هم بخاطر کرونا قبول نمیکن برم منزلشان پسری هم ندا م که کمک حام باشه دوتا دختر دا م که دومین تازه ازدواج کرده کلی قسط جهیزیه دارم من هم مادرم هم پدر سختی زندگی کمرم رو شکسته یک زن چیکار کنه ما تو اداره کالی پرونده داری م پدر خدا بیامرزم این حق رو داره که از فرزندش حمایت بشه فروشگاه هم اقساط،به ما نمیده حقوقم کفاف حالم نیست یک زن چیکار کنه تورو خدا رسیدگی کن زارعی ز
ابراهیم اصغری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
چرا تغیرات انتقال ازبند ۱۰ به ۱۳ به اخر ماه زمان واریز حقوق مانده.یک ماه فرصت نبود؟خب حقوق راواریز میکردند.مابه اتفاوت رابعدا
تنها
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
چی هست این تغیررات وبرای چه کسایی
ناشناس
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
اینا برای چیه و قراره چی بشه مگه
ابراهیم اصغری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
چرا تغیرات انتقال ازبند ۱۰ به ۱۳ به اخر ماه زمان واریز حقوق مانده.یک ماه فرصت نبود؟خب حقوق راواریز میکردند.مابه اتفاوت رابعدا
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
سلام مسعولان عزیز فردا شب شب یلداس هنوزحقوق واریزنشده لااقل دوکیلومیوه بخریم والابخدا کیف پولم خالیه خالیه یک زن هستم سرپرست خانواراجاره خونه میدم ماه 3ملیون حقوق چقدرتواین گرانی ها لااقل توروخدا حقوق هاروزیادترکنید چکارکنم بااین اجاره های بالا
تنها
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
اخه کی صدای مارو میشنوه.؟؟ یه مطلقه ی مستمری بگیرم که ماهی نهصد کرایه ی یک سوییت میدم، حقوقم دو. صد، که اخرماه شد وهنوز واریز نکردن، دوتومنم. پوله برای یه زن تنهاتوی ای تورم؟؟ اخه شمارو بخدا!!
حکیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
ایشالا ک امروز واریز بشه بخدا هزارتا گرفتاری داریم چرا درک نمیکنه کسی
حکیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
ایشالا ک امروز واریز بشه بخدا هزارتا گرفتاری داریم چرا درک نمیکنه کسی
حکیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
ایشالا ک امروز واریز بشه بخدا هزارتا گرفتاری داریم چرا درک نمیکنه کسی
م.ک
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
باور کنید کلی وام و قسط و اجاره خونه و گرفتاری داریم.خواهشمندیم گوشه چشمی به ما بازنشستگان داشته باشید.حقوق رو کی میخاین بریزید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
. واقعا کسی توجه مکنه که مردم خسته شدن ازاین همه بی مسؤلیتی دیگه کی حقوق را می خواهد بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
۳۰روزچیکارمیکردین که کارهامونده واسه آخرماه امروزچله هست فکرمردم ونمیکنین بی وجدانها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
خدایا تورا قسم به ذات اقدست ................. را همیشه شرمنده اهل و عیالش بفرما و ....................................... این از دولت بی کفایتش اینم از پرداخت بی منظم حقوق ..............................ببرن شرمندگی میدونی چیه بانکهای آقا قسط عقب می افته زودی جلب و توبیخ و دادگاهی میکنه خدا ذلیلتون کنه تا کی میخای اینجور بازی بدی این چند ماه .................................. انشالله با شرمندگی و سرافکندگی .......... و ............. تموم بشه انشالله تا بفهمی شرمنده خانواده یعنی چی که فک نکنم ........................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
خدایا تورا قسم به ذات اقدست.................. را همیشه شرمنده اهل و عیالش بفرما و هرجه زودتر...................... این از دولت بی کفایتش اینم از پرداخت بی منظم حقوق .......................... شرمندگی میدونی چیه بانکهای آقا قسط عقب می افته زودی جلب و توبیخ و دادگاهی میکنه خدا ذلیلتون کنه تا کی میخای اینجور بازی بدی این چند ماه ......................انشالله با شرمندگی و سرافکندگی .............. و .............. تموم بشه انشالله تا بفهمی شرمنده خانواده یعنی چی که فک نکنم ......................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
خدایا تورا قسم به ذات اقدست ............... را همیشه شرمنده اهل و عیالش بفرما و هرجه زودتر ..................... این از دولت بی کفایتش اینم از پرداخت بی منظم حقوق ................... شرمندگی میدونی چیه بانکهای آقا قسط عقب می افته زودی جلب و توبیخ و دادگاهی میکنه خدا ذلیلتون کنه تا کی میخای اینجور بازی بدی این چند ماه بی .......................... انشالله با شرمندگی و سرافکندگی ............... و ................ تموم بشه انشالله تا بفهمی شرمنده خانواده یعنی چی که فک نکنم ............................
بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
امروز هم گذست و خبری از حقوق نشد..والاه بچه مریض دارم اونم دختر...دختر بزرگ ..خدایا خداوندا تو فرجی کن.دیگه با این سن کجا بمن کار میدن...بخدا راضیم برم کارگری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
سلام مقصر ما خودمون هستیم که رییس جمهور رو انتخاب میکنیم که بعد جون گرفتن قدرتش مردم رو ..........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
سلام مقصر ما خودمون هستیم که رییس جمهور رو انتخاب میکنیم که بعد جون گرفتن قدرتش مردم رو ...........
علیه غلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
عزیزان دارن برای تو تلاش میکنند ودرست صحبت کنید مگه ارث پدرتون از دولت میخاین
دانیال
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
کسی مگه چیز اضافه‌ای خواست؟ همه حرفشون اینه تاریخ مشخصی چندر غازو بریزن. ظاهرا اصلا نظامی نیستی وگرنه میفهمیدی حقوق همه عزیزان در هر جای دولت عزیز، از نظامی بیشتره.
ناشناناشناس
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اولن اره ارث پدرمه 30سال باجونش خدمت کرده ب این مملکت دومن تو نفست ازجا گرم بلند میشه از دل بقیه چخبرداری پاچه خور مفت خور مفنگی . حق مون میخوایم افتاد
بتوچه
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
بله حقمون میخوایم بتوچه نخود
حامد
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
اره به قول این داداشمون ارث پدرمون رو میخواهیم توی مفت خور چی میخوای که لنگ حموم رو انداختی رو شونه هات از قدیم گفتن در رو یه پاشنه نمیچرخه نوبت ماهم میرسه اون موقع تورو میفرستم پیش ارث بابات که بفهمی با یه بازنشسته نظامی که ۳۰ سال خدمت کرده که امثال همون عراقی ها که حقوقهای این بنده خدا ها اونجا خرج میشه نیان شلوار تورو امثال تورو بکنن شیر فهم شدی
باارث
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
دولت باید خدمت گذار باشد ادب داشته باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
بگید کی تموم میشه فراغ از حقوق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
پس کی حقوق واریز میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
سلام چراهنوزحقوق دی ماه راپرداخت نکردندتوی سایت نوشتندیکشنبه شب الان دوشنبه شب است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
سلام
معمولا حقوق در انتهای هرماه باید داده شود . ما بازنشستگان را بدعادت کردند ، چون ۲۶ هرماه حقوق واریز میشد ؛ خوب اگر از ماه گذشت وواریز نشد اعتراص کنید . شاید تصمیم براین است که سر ماه حقوق واریز کنند . یک کمی خوددار باشیم . حتما واریز میشه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
سلام
معمولا حقوق در انتهای هرماه باید داده شود . ما بازنشستگان را بدعادت کردند ، چون ۲۶ هرماه حقوق واریز میشد ؛ خوب اگر از ماه گذشت وواریز نشد اعتراص کنید . شاید تصمیم براین است که سر ماه حقوق واریز کنند . یک کمی خوددار باشیم . حتما واریز میشه .
ناشناس
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
قطعا حال جیبت خوبه ..ایشالا خوبتر هم باشه ..نیازی نیست جزئیاتو توضیح بدیم خب لابد لازم داریم
نوبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
یاحق خداوندا کسانی که قدم مثبت برای این کشور بر میدارند خودت مزدشان بده یاحق خیلی بزرگی
ناشناس
United States of America
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
کی حقوق دی ماه واریز میکنن
ناشناس
United States of America
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
ساعت ۲و۱۹دقیقه بامداد۲۹دیماه است قراربودساعت۲۴حقوق واریز بشه شایدساعت ما اشتباه است سالم و بانکداران خوابشان برده بخداباعث شرمساری است مگه گلوله پشت سرتان گذاشتن حرف از دهن درنیادوقتی دراومدبراش ارزش قائل باشید به خانواده خواهم همین گونه قول میدهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
باسلام من سرهنگ بازنشسته کورش کرمی از شما بابت پرداخت حقوق ممنون
البته بعضی عزیزان ناشکری میکنند چرا که در خیلی سازمان ها شاید چند ماه حقوق ندن ولی ما تا کنون یکبار هم ناخیر نداشتیم درود به شرف اممویر عبد الرحیم موسوی
رحیم
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
حتما تو پارتیت کلفته حقوقتو دادند تا این لحظه حقوق دی ماه را ندادند و باید قرض کنیم
رحیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
جناب سرهنگ کورش کرمی نفست از جای گرم بلند میشه الان سیم دی ماه است حقوقو ندادند ما مستمری بگیران حتی پول نان را هم نداریم و باید قرض کنیم تا کی خایه مالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
سلام چرا من مستمر ه بگیر حقوق یک نفر میگیرم 5 نفر خرج میکنیم. شما فکر کردین از کجا باید بیارم نه کار هست پسرا برن سر کار نه دختر با این وضع کرونا حقوق هم دی واریز میشه خدا به دادمان برسد واقعا کسی نیست بفریاد نیروهای مسلح برسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
سلام چرا من مستمر ه بگیر حقوق یک نفر میگیرم 5 نفر خرج میکنیم. شما فکر کردین از کجا باید بیارم نه کار هست پسرا برن سر کار نه دختر با این وضع کرونا حقوق هم دی واریز میشه خدا به دادمان برسد واقعا کسی نیست بفریاد نیروهای مسلح برسد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
زودتر برین پای صندوق رای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
حوقق لشگرهاروریختن یانه لطفن جوابدید
ناشناس
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
نه نریختن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
سلام دوستان اینها عادت دارند دروغ بگویندبجای پاسخگویی طلب کارندپدر همه رادراورند آقا کلیدی آوردی برای خودت
ناشناس
Germany
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
این
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
اگر مملکت درآمدش ضعیفه چراحقوق مدیران ومسولین را خیلی زیادمیکنند وبقیه را کمتراضافه میکنند ولی بحال رییس جمهور ووزیرانش روزقیامت واونهایی که به فکر طبقه ضعیف نیستند. عرضه ندارید خدمت کنید بروید شهردار زنجان یعنی شهردار خونتون بشید
ناشناس
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
بحق حقانیت خدا بزنه ریشه ی هر جی پستی و حیوان صفتیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
1اولا حقوق ها را همیشه دارن یکماه دیر تر واریز میکنن چون هرچی داخل حسابشون باشه سودش گیر آقایون میاد.. ای وای بر ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
بابااااااااا بریییزیییید این حقوق رو برییییییزییید از خدا بی خبرهاااا شاید یکییییی دستششش زیر سنگ‌باشه سرش زیر تیغ باشههه آخهههه.. گند بزنم به سیستمتون گند بزنم به برنامه ریزیتون گند بزنم به عملکردتون.. اونی که حقوقش هفت تومن بود کردین نه تومن اونی که سه تومن بود شد سه میلیون و نهصدو نود و نه هزار .‌یه جوووری که نشه چهار تومن ... خدا ازتون نگذره که نابودمون کردین..
رضاخدابخشی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
سلام پدرمن سی سال خدمت صادقانه داشته حالا باید هرروز ببینه حقوق واریز شده یانه ، بعد میبینه هنوز واریز نشده، بخدا منزلت امسال پدرمن بیش از اینهاست جناب اقایون رئیس و ...لطفا خودتون ....... باتشکر
ناشناس
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
یه جوری دارن یکماه ازش میزنن دزدای ملت
این ا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
این همه روز وقت داشتن سر ماه رسیده تازه یادشون افتاده ما قسط داریم صاحب خونه داریم این چه وضعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
هرسال همین موقع این داستان شروع میشه حقوق دیر میرزن از اول ماه فرصت دارن چرا میزارن کار انجام میدق ه نود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
خدایی ما بازنشستگان چ گناهی کردیم ک باید اینقدر اسیر باشیم حقوق کم عیدی کم . هیچ مزایایی هم ک نداریم . اگر سالی دوبار روغن و برنج و اینا تازه اونم برای دوروز اعلام میکردن اونم دیگه تموم کردن . نکنه فکر میکنن دیگه بازنشسته ها باید برن بمیرن ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
خدایی بریزید دیگه چرااخه مردم درک نمیکنیدگرفتارن بخدامردم چراانقددیرمی ریزیداخه خدایش انصاف نداریدوگرنه خودتون میزاشتین جای ما مردم گرفتارن احتیاج دارن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
چرافقط عیدی روواریزکردن.پس اون حقوق بخورونمیرچی شد.چرامردم رواذیت میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
خدا لعنت کنه آبروی بازنشسته هارو بردین پیش خانواده هاشون
لیلا خطابخش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
ما ایمو یدونه این حقوق همین جور که کفاف کرایه خونه و خرج زندگی و بجه دانشجو رو نمیده این ۵ میلیون که زیر خط فقر هر ماه هم که جون به لب میکنید تا بریزید مثلا اخر سال و نزدیک عیده حداقل سر وقت بریزید کشتید ما حقوق بگیرهای لشکری رو پدر و مادرم جونشون رو برای این مملکت گذاشتن و جانباز شیمیایی بودن و مردن که اسم شهید هم نمیگید حداقل به من فرزندش رحم کنید اخه
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
ای مسئولین وای همکاران بدانید که ما با این وضع کنونی زندگی .............بلکه زندگی ...@!
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
ای مردم بدانید که : ما زندگی ......... بلکه زندگی ................!!!
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
این چندرغازی هم که میدید با جیگر خونی میدی روحانی دستتو از توی جیبمان بردار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
این چه مسخره بازیه سر مردم داوردید بیرون هیچتون رو اصول و برنامه نیست این از حقوق ریختنتون اینم از عیدی اون از تعویض دفترچه میگن زیر شش ماه تعویض نمیشه وب عقل کلا وقتی آدم مریض میشه به دفترچه اش نیاز داره زیر شش ماه تموم میشه. متاسفم برای اون عقل کلا میری ویزیت و سونو میدی دفاتر بیمه میگه چرا تاریخش یکی نیست قبول نداریم پول بیمه اشو نمیدیدم مگه تو یه روز میرن آزمایش و سونو میخاید ندید بگید نمیدیم چرا ما رر مچل اون عقل طلاییتون کردید. امروزم یکم اسفنده حقوق بهمن رو نریختید بخورید نوش جان اینم سر همه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
چرا حقوق واریز نشده؟
محمد
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
حقوق بهمن ۹۹بازنشسته نیروهای مسلح کی واریز میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
اینجانب باقر سیدرضایی بشماره پرسنلی ۱۱۰۵۴۳۱۵۱۳۲ در تاریخ ۱ر۲ر۸۰ بازنشسته شده، ام با درجه ستوان ا وبا ۲۵ سال خدمت صادقانه ولی برسی های بعمل آمده وبررسی جداول امتیازات بنده حقوقش را با درجه استواری حساب کرد ند هرچه نامه ای نوشتم بجائی نرسیدم واژ همکاران محترم کسی رسیدگی ننمودند
س
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
چرا حقوق بهمن ماه نیروهای مسلح واریز نشد چرا ما کم بد بختی داریم
اسفندیارکریمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
……….. گردن کلفت گفت قیمت دست خداست حقوق هم افتاده دست شیطان حتماداره باخدا لج بازی میکنه خداقیمت هارابالا میبره شیطان هم حقوق را میخواد بالابکشه یا ملت را تاپای جون زجر بده بعدکه حسابی افسرده شدن یهویی فرج میشه وحقوق را میدهندوانتظاردارندمستمری بگیران درحق مسئولین گردن شکسته دعای خیر هم داشته باشند……. یعنی این حالا حالاها مکافات داریم ............دنیا که برای نسل مابافقروانقلاب . شروع شدبعدجنگ باصدام یزید کافرو8سال بگیرببندو...بعددوران سازندگی مرحوم وبعدیارانه45تومنی . سپس عصرطلایی کلید داکترحسن و فتنه . دیگه رودربایستی رابااین . کناربگذاریدو . . رابکنید.این جماعت اصلا . که نه . هم نیستندو . هم ندارندچون روح وروان همه رامریض کرده اندوتمام رفتارشان فقط درسمت وسوی نابودی ملت ایران است به هرشکل وبه هرشیوه الان هم که به برکت وجودمنحوس این شیاطین کرونا مثل . . . داره همه جا جولان میدهد وشده بهانه ای برای خانه نشین کردن ملت گرسنه وسرخورده.بخداقسم … راکرد. زمان … بگفته همین … . طرف زنده ومرده پیامبر راشسته وفحش داده حضرت جهت دلجویی میرفته عیادت اون یهودی بیشرف . … .……سربازگمنام امام زمان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
سلام ما بازنشستگان که اگه مثل دیگر بازنشستگان جلوی استانداری یا مجلس پارچه نویسی کنیم وتوسطرسانه ها پخش بشه دیگه حقوق را به تاخیر نمی اندازید چون چیزی وعملی انجام نمیدهیم شما از مظلومیت بازنشستگان سو استفاده می کنید انشا الله خودتون مثل ما بازنشسته میشوید بعدا متوجه گرفتاریهای ما خواهید شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
خدا لعنتتون کنه با این پرداخت حقوقتون.خدایی خودتونم این موقع حقوقاتونو میگرید.خخخ
ناشناس
United States of America
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
چرا حقوق واریز نشده؟
قلی خان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
بابا ازاین دروغگویی.ها به کجا میرسید حی امروز وفردا میکنید
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
چرا حقوق بهمن ماه هنوز واریز نشده
ط
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
خدایا فرج صاحبمان را برسان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
سلام‌منظور از فصل ده به فصل ۱۳ چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
چرا حقوق واریز نشده
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
مسئولین نیروهای مسلح خجالت بکشید در اتکا که با کارت ملی روغن میدهید حقوقم که نمی دهید پس چکار میکنید
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
چرا نظری که میدهیم اطلاع رسانی نمی کنید ترسوها
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
چرا نظری که میدهیم اطلاع رسانی نمی کنید ترسوها
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
ینی خاک دو عالم به سرتون کنن یه موشت ...با این وضعیت .و .که برا ما ساختین،.تون باشه اون پولی که میبرین سر سفره تون
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
ینی خاک دو عالم به سرتون کنن یه موشت ...با این وضعیت .و .که برا ما ساختین،.تون باشه اون پولی که میبرین سر سفره تون
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
ینی خاک دو عالم به سرتون کنن یه موشت ...با این وضعیت ....و .که برا ما ساختین،.تون باشه اون پولی که میبرین سر سفره تون
محسن نصرت زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
این چه حرفی از ماده ۱۰ به سرفصل ۱۳ انتقال داده میشی این نمی توانستی پیش از این انجام می گرفت . یا .دغدغه این قشر از جامعه زیاده می کنید عمدا. خدا ازاین کارها نخواهد گذشت
محسن نصرت زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
این چه حرفی از ماده ۱۰ به سرفصل ۱۳ انتقال داده میشی این نمی توانستی پیش از این انجام می گرفت . یا .دغدغه این قشر از جامعه زیاده می کنید عمدا. خدا ازاین کارها نخواهد گذشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
..... کنه چراحقوق نمیریزد
زستمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
وزیر دفاع کجائی جواب بده شان و منزلت پرسنل نیروهای مسلح اینه روغن با کارت ملی در اتکا توزیع شود وحقوق هنوز واریز نشده خوابید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
چرا حقوق نمیدن کسی خبر داره کی واریز میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
چرا حقوق نمیدن کسی خبر داره کی واریز میکنن
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
امروز دوم اسفند ۹۹ هنوز حقوق مستمربگیران نیروهای مسلح رو ندادن واقعا خجالت آوره حالا چقدر میدین چهار تومن خاک بر سرتون
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
تو این انتقال از فصل ده به ۱۳ چقدر سود دستتون و میگیره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
لااقل بگین کی پرداخت می کنید اینقدر اضطراب نداشته باشیم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
خب قشنگ توضیح بدید چرا حقوق بازنشستگان لشکری رو واریز نمیکنید.
یه بازنشسته فراموش شده و تاریخ مصرف گذشته
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
واقعا جای شرمندگی هستش هر سال آخر سال یه بهانه ای پیدا میکنید حتما حقوق اسفند رو هم آخر فروردین می دهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
واقعا خجالت بکشید
محمد
Germany
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
یه ماه قبل خواب بودید خیر باشه !
رضا پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
چرا هر بلایی هست باید بر سر بازنشسته بیاید باز نشسته بی کس و کارو یاور چرا باید شاغل همه چیز داشته باشد چرا همسان سازی را به صورت صوری اجرا می کنند با این گرانی چرا رحمی به حال بازنشستگان نمی کنند مگر رسیدگی به بازنشسته نوعی تکریم و تقویت بنیه دفاعی کشور نمی باشد آقای قالیباف چرا اقدام نمی کنید چرا و هزاران بار چرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
مستمری بگیر۵۵ساله ازپدرم هستم نه وام ونه حکمت کارت ونه بیمه تکمیلی کامل بهم تعلق میگیره باهزاربدبختی بانصف حقوق گذران عمرمیکنم وبخاطروجودزن پدربدجنس هیچ نصیبی ازحکمت کارت واجناس اتکاندارم ومسئولین محترم بدون درنظرگرفتن شرایط سنی مرابادختر۱۴ساله همترازفرض نموده وهیچ برخورداری ازشرایط وام ودرمانی ندارم حالا هم که. باقسط
وقرص
نمیدانم باعقب افتادگی همین مبلغ مستمری چکنم خواهشایکماه فصت داشتین تغییرات راانجام دهیدباآبروی مردم بازی نکنید
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
باب جون ماه بهمن 35 روزه چر ا چون حقوق اسفند 25 واریز می شود باهم میشود مساوی
ساجدی
United States of America
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
:(((
وووو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
خسته نباشند واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
سلام چرا حقوق خیلی کم ریختن
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
تا الان حقوق بهمن ماه بازنشسته گان از طریق موسسه کوثر سابق واریز نشده ؟ باور کنین واسه اقساط وام و وعیشت مشکل داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
سلام امروز ٣ اسفند هنوز حقوق واریز نشده چرا کسی جواب نمیدهد
boursews.ir
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
دیدگاهم ارتشی نداری فقر بیچارگی شر مند خوانواد دیگاه من نهارشام صبحانه یک وعد نون وکدو اب پز بسته چرا این همه فشارتحمول کنم
علی از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
شما که راست میگین ولی خدا لعنت کنه کسانی رو که با این گرونی و فشار اقتصادی و هزینه های وحشتناک دارو و درمان بفکر بازنشسته بیچاره نیست، شما اسمتون رو چی میزارین که اینقدر سنگ دل و بی شعورید و فکر میکنید ملت مثل خودتون نفهمند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
همه چی با تدبیر و امید بوده تا الان.با تدبیر امید مردم رو ناامید کردن.ناراحتن که کرونا هممونو نکشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
درطول خدمت، سیم خاردار دیم وحصرات و حصار بین ما،، بعدبازنشطستگی هم خوب ول معطل، مرگ یکبار، شئون هم یکبار، خجالت بکشید، تعارف نداریم ندارید خوش امدیدچقدربایداذیت شویم، حرص بی کفایتی، ونادانی، وبی لیاقتی به اصطلاح دانایان بخوریم، که تشخیص دهنده صالحی نیستند، آنزمان که 5 سال درسنگرمیخوابیدم سربازامام زمان بودم حال چه سربارنظام هستم چشیره ما، را جوانی ما گرفتید سالم رفتیم اما باهزاردرد وترکش شیمیایی پاها موج گرفتگی خلاص شدیم بودن کسانی که پشت جبهه قربت الله میخوردن واستراحت ،،،،،،،،، حق بله حق ما رابدین دیگرهرمرفتن حقوق صدقه ای بای مشکل داشته باشیم،، والسلام. آدم شکم سیر خبرازسفره گرسنه نداشته وندارد،،،،
جانباز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
نیروهای مسلح عملاهیچ کاری برای بازنشستگانش انجام نمیده فقط بلف میزنندکه یادگاران جنگنداینقشرزحمت کش والسلام،خداازهیچ کدومشون نگذره که اون ۲۰درصدنسبت به کشوریاامسالم ندادندفقط وعده وعیدمیدن ازخدابی خبرا
بینام
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
برادر مطمئناا حقوق اسفند آخر فروردین واریز میکنند یک صبح جمعه که از خواب پاشن
بتوچه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
سلام چرا این حقوق اسفند ماه واریز نمیشه یعنی خدا ازتون نگذره بیشرفا
نام محمدرضا محیط
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
هرروز تاخیر درپرداخت حقوق از25 ماه به بعد بنده وام 70ملیونی 7درصدسود دارم وروزانه جریمه تاخیر 5هزارتومانی با کارمزد24 درصدبپردازم .ضرربه من می رسانید نکنید ضرر نرسونید.عذر خواهی بانک ازمن قبول نداره فقط پول میخادپول فهمیدی همکار لطفا تعجیل درفرج حقوق
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
از نداشتن پول اصلا اعصاب ندارم حتی خونه به چه هابرسم اخه دم عییدی ادم بی پولی بکشه چراحقوق ونمیریزن
بازنشسته ای بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
باسلام تمام مسئولین رده بالا کشور هیچ که مسلمان نبستن انسان هم که نه حداقل ایرانی شاید باشید نه اون هم نیستین بخصوص ریس صداوسیما کشور که اجازه تبلیغاتی رو میده که خانواده ای که دارن نگاه می‌کنند پدر فقط شرمنده چون صدسال دیگه هم نمیتونم اون غذا یاد سر و....روبرابچه ام بخرم حداقل مرد باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
من یه مستمری بگیر هستم تمام دوستان نقطه نظرات را کامل گفتن فقط میخوام بگم کدوم یک از این آقازادهها میتونه با ماهی ۴تومن زندگی کنه در جاییکه ماهی دومیلیون کرایه خونه ده برین سرتون بزارید بمیرین مر د م نون شب ندارن سایت موشکی به رخ دنیا میکشن. به جای سوریه و لبنان و عراق فکر مردم خودشون نیستن ثروت این مردمو میدن به اسد مردم خودشون گرسنگی.بکشن. لعنت به ش ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
حقوق اسفندماه کی واریز می‌کند کی کارم انجام بدم هزار تا گرفتاری دارم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
ما دیگرچقدر بدبختیم که روز پاسدار وروزجانباز تولدسیدوساجدین بعدازسالها مبارزه وجهادکارمان به جایی کشیده که تغییرات راروزاخراسفندمی خواهنددرست کنندحالا دیگروقت نبودخدا اخرعاقبتمان راختم بخیرکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
اون ماه هم همینو گفتین چند روز حقوق عقب انداختین حناتون دیگه رنگی نداره
یلدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
تورو خدا چرا بفکر بازنشسته ها نیستید شما خودتون بی پولی نکشیدید درد بقیه رو نمیفهمیدانسان نیستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
خداروسیاهتون کنه همین
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
باسلام خدمت همکاران محترم تاموقعیکه توخانه مان نشستیم وضع همینه قبلا که شاغل بودیم میگفتن نطامیها نبایدتجمع داشته باشن الان چی.مگه ماچی میخایم.سی سال بابدبختی ازجنوب تاشرق کشوردربدترین وضعیت ممکن که حتی آب خوردن هم نداشتیم برای مملکتمون خدمت کردیم.آنموقع که تمام مردم بفکرآینده خودبودن وپول جمع میکردن من وامثال من درگیربادشمنان داخلی وخارجی بودیم حالا باید برای حق خودمان التماس کنیم.بعضی مواقع میگم حقمان است تافرماندهان ومسؤولین بیعرضه اون بالاهستن همین آش وهمین کاسه
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
واقعا بی انصافید. کجای دنیا به یه ارتشی که درجه دار بوده 25سال برا این مملکت خدمت کرده آخر هم بخاطر شیمیایی تو سن 45سالگی جون خودشو از دست داده ماهی 3میلیون حقوق میدن؟
پدرمن اینهمه سال برا این خاک و مملکت پا کوبید زمین. هزار بار بهش گفتن طاغوتی اعصاب و روانش رو داغون کردن که تو زمان شاه اومدی تو ارتش پس طاغوتی هستی. ریش بزار. سیبیلت رو بزن. بعدم که بخاطر شیمیای نهفته که داشت جون خودشو از دست هیچ ارگانی باوجود کلی مدارک قبول نکردن. درصورتی که بابای من حتی یه وجب زمین یاخونه یا هیچ چیزی از این دولت و ارتش نگرفته بود. حالا م عاقبت که حقوقش رو مامانم میگیره باکرایه خونه با کلی مریضی و دوا وکتر و هزار مصیبت دیگه ماهی 3تومن میدن که اونم تا پونزدهم و بیستم دیگه آهی دربساط نداره. خدا ازشون نگذره خداازشون نگذره
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
معوقات اسفند 99 بازنشستگان ن. مسلح بابت چیست که عمل شده. ممنون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
معوقات اسفند 99 بازنشستگان ن. مسلح بابت چیست که عمل شده. ممنون
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
بلخره باخاری ومرگی حقوق اسفند دادن عمری باشه ببینم فروردین چه خاکی توسرمون میزنید.بازم عذر خواهی یا بهانه ای دیگه میارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
مال خودتون هم تاخیر داره ما با همین چند غاز زندگی میکنیم
سهیلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
به جای عیدی حقوق هم پرداخت نکردین دم عید ما کرایه خانه رو از کجا بدیم شیرینی ومیوه واجیل پیشکش شما خدا هم عیدی شما رو قطع کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
فقط .ب دولت ..........و خود .و ...بی همه چیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
فقط .ب دولت ..........و خود .و ...بی همه چیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
اگه شرف داشتن مسءولین حقوق بازنشسته ها اینطوری نمیشد، نه غیرت دارن نه عُرضه فقط به فکر منافع خودشون هستن، هیچکدومشون کرایه نشین نیستند، وجدان ندارن
ایرج
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
خدا شاهده یکی از بازنشستگان نظامی را دیدم ک از قبل همکار بودیم دیدمش در ی مصالح ساختمان آجر بارگیری میکنه حدودآ65ساله است تمام وجودش غرق خاک وخول همراه با ماتم واندوه بود ب طوری ک روش نشد باهم سلام .........کنیم خیلی حالم گرفته شد خاک بر سرما این چ خفت و ذلتی است
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
باسلام بازنشستم 53ساله 6سر عائله صبح میرم سر کار جوشکاری و غروب برمیگردم الان با مزد جوشکاری وحقوق بازم موندم تا وسط برج میرم واقعأ دست مدیران درد نکنه امتیازی وامی هم میاد برای نورچشمی
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
بازنشسته یعنی ازرده خارج ،دیگه کاری باهاش ندارن که بخوان اهمیت بهش بدن.ماکه زندگی نمی کنیم فقط میخواییم ی جوری زنده بمونیم
زهرا زارعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
چرا حقوق مستمره بگیران لشگری همیشه دیر واریز میشه مردم گرفتارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
سلام چرا حقوق فروردین ۱۴۰۰ پرداخت نمیشود ؟
سعید اهتمام بر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
پس کو آقایان عزیز الان مردم از عبید بیرون آمده‌اند و هر چی داشتند خرج لباس و کفش و مایحتاج روزانه کرده آمد چرا نمی خواهید باور کنید که دیگر جیب خالی است و حتی پول دعوا دکتر کرونا هم ندارند بسته دیگه حقوق را واریز کنید حتما باید گرفتاری برای مردم بوجود بیاید تا شما باور کنید مردم را اذیت نکنید درست نیست به خدا درست نیست بسته دیگه مردم را باور کنید
سعید اهتمام بر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
آقای عزیز اون سربازی که از مرزها دفاع می‌کنه نباید حقوق را سر موقع دریافت کنه یعنی چه چرا همه چی بهم خورده این همه پرسنل دارن چیکار میکنند بابا مردم گرفتار هستند رهبر به شما تاکید کرده که هوای نیروهای مسلح و ارتش و کارمندان دولت و بازنشستگان دولت را داشته باشید این یعنی چه؟؟؟ بریزید سریع بریزید حقوق بازنشستگان را دشمن داره سو استفاده می‌کنه مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل به مردم برسید تا بفهمند که ایران یک کشوری است که حواسش به تمام ایران است با رهبریت مقتدر به آنها نشون بدیم که ما مردم ایران را دوست داریم و ما از جنس مردم هستیم دولت زود باش هوای مردم ایران را داشته باش و حقوق مردم را بریزید تا دشمن ما کام بماند که حرفی پست ملت نزنند زود باشید حقوق بازنشستگان را واریز کنید زود رود زود زود امروز تا یکساعت دیگه پرداخت کنید مردم در انتظار هستند مرگ بر آمریکا واسراییل
سعید اهتمام بر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
آقای عزیز اون سربازی که از مرزها دفاع می‌کنه نباید حقوق را سر موقع دریافت کنه یعنی چه چرا همه چی بهم خورده این همه پرسنل دارن چیکار میکنند بابا مردم گرفتار هستند رهبر به شما تاکید کرده که هوای نیروهای مسلح و ارتش و کارمندان دولت و بازنشستگان دولت را داشته باشید این یعنی چه؟؟؟ بریزید سریع بریزید حقوق بازنشستگان را دشمن داره سو استفاده می‌کنه مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل به مردم برسید تا بفهمند که ایران یک کشوری است که حواسش به تمام ایران است با رهبریت مقتدر به آنها نشون بدیم که ما مردم ایران را دوست داریم و ما از جنس مردم هستیم دولت زود باش هوای مردم ایران را داشته باش و حقوق مردم را بریزید تا دشمن ما کام بماند که حرفی پست ملت نزنند زود باشید حقوق بازنشستگان را واریز کنید زود رود زود زود امروز تا یکساعت دیگه پرداخت کنید مردم در انتظار هستند مرگ بر آمریکا واسراییل
سعید اهتمام بر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
کی پرداخت میشه خسته شدیم یعنی چه چرا برای .ما اینطوری شده چرا دقت نمیکنید مردم گرفتار تند و شما میگویید اشتباه شده چون آدمهای بی سواد دارن کار میکنند بابا دیگه بسته اینقدر ما باسواد داریم اینها که اشتباه میکنند اگر فرزنده افراد رده بالا هستند بندازید بیرون بزار مملکت یک روز خوش به خودش ببینه
سعید اهتمام بر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
کی پرداخت میشه خسته شدیم یعنی چه چرا برای ..ما اینطوری شده چرا دقت نمیکنید مردم گرفتار تند و شما میگویید اشتباه شده چون آدمهای بی سواد دارن کار میکنند بابا دیگه بسته اینقدر ما باسواد داریم اینها که اشتباه میکنند اگر فرزنده افراد رده بالا هستند بندازید بیرون بزار مملکت یک روز خوش به خودش ببینه
سعید اهتمام بر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
کی پرداخت میشه خسته شدیم یعنی چه چرا برای ....ما اینطوری شده چرا دقت نمیکنید مردم گرفتار تند و شما میگویید اشتباه شده چون آدمهای بی سواد دارن کار میکنند بابا دیگه بسته اینقدر ما باسواد داریم اینها که اشتباه میکنند اگر فرزنده افراد رده بالا هستند بندازید بیرون بزار مملکت یک روز خوش به خودش ببینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
بخدا زن وبچه از گرسنگی حلاکن حقوق رو کی واریز میکنید بی وجدانا
جواد
United States of America
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
ترابخدا حقوق بنیاد شهید واریز کنبن
J.m
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
اردیبهشت ماهم تموم شد پس چرا حقوق رو نمیریزن به حساب؟!
این چه وضعشه اخه؟!مگه ما جانبازان زندگی نداریم خرج نداریم؟!تا هرچی میشه جانبازان میکنید سپر الان حسابشونو نمیدین؟!
علی سوار
United States of America
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
اقایان تا حال خوابییدین االان میگین داریم تبصره 13 را پیاده میکنیم ولله پول ندارم یک کیلو سیب زمی زمینی بخرم
علی سوار
United States of America
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
اقایان تا حال خوابییدین االان میگین داریم تبصره 13 را پیاده میکنیم ولله پول ندارم یک کیلو سیب زمی زمینی بخرم
علی سوار
United States of America
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
اقایان تا حال خوابییدین االان میگین داریم تبصره 13 را پیاده میکنیم ولله پول ندارم یک کیلو سیب زمی زمینی بخرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
خواهش میکنم پرسنل بازنشسته مظلوم ارتش رو ایقدر ساده و .... فرض نکنید .بالاخره کی نظم در پرداخت حقوق این قشر از جامعه که عمری جوانی خود را فدای امنیت مملکت کرده اند باز خواهد گشت ،بس کنید ، اینطور نمیشه ، اینجور نمیشه مملکتداری کرد . سرخودتون کلاه نذارید .
نامور
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
پس کی این حقوق رو واریز میکنین حتما باید جلوی خانوادمون شرمنده شیم بعد واریز کنید ۳۰ ام هستش هنوز فیش رو هم صادر نکردید
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
چرا حقوق اردیبهشت بازنشته های لشگری رو واریز نمیکنید همش سرتون گرم مسخره بازیهاتونه الانم انتخابات بسه بابا مردم هزار جور درگیری دارن خدا لعنتتون کنه
ناشناس
United States of America
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
چرا حقوق مسنمری بگیران نیروی مسلح دویست هزار ت اضافه شده
دلیل اینهمه تفاوت چیه
همسانسازی که میگفتن با۲۰۰هزار تومنه حل شد
پس افزایش بیمه وسایر خدمات چرا مثل سایر اقشار هست ولی افزایش حقوق اینطور نیست
ناشناس
United States of America
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
چرا حقوق مسنمری بگیران نیروی مسلح دویست هزار ت اضافه شده
دلیل اینهمه تفاوت چیه
همسانسازی که میگفتن با۲۰۰هزار تومنه حل شد
پس افزایش بیمه وسایر خدمات چرا مثل سایر اقشار هست ولی افزایش حقوق اینطور نیست
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
سلام خسته نباشی بیخشید حقوق خرداد ماه کی واریز میشه ؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
سلام خسته نباشی بیخشید حقوق خرداد ماه کی واریز میشه ؟
سیدحسن زمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
سلام حقوق خرداد در موج انتخابات یک دسیسه مدیریتی است. بازنشستگان فقط مانده درب مغازها دست درازی کنندوبا کوله باری از غم راهی منزل شود.
زهرا زارعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
چرا این همه وقت دارن میزارن آخر ماه این کارها را انجام میدن اینا همه بهانس
خیولی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
سلام .حقوق مستمربگیران دیر میریزید مادرم پیر ه با ی بچه عقب مونده ۴۰ ساله تاره حقوق و نصف کردید و کا ت برادرم و ندادید و حساب دست دولته ولی تمام نگهداری و هزینه درمان .اب برق و مادرم باید با نصف حقو ق تو این گرفتاری پرداخت کنه نمیدونم دولتی که این همه سال خبر نداره این بچه چکار میکنه حالا داییه مهربون تر از مادر شده این مادر پیر با کلی بیماری گطوری با نصف حقوق زندگی کته جالب برادرم بخاطر عقب ماندگی کارت پایان خدمت داره یعنی تایید شده عقب مانده هست اما برای سرپرستی و قیومیت باید کلی درد سر بکشیم تا ثابت کنیم یعنی خودشون خودشون قبول ندارن واقعا موندم مادرم باید چکار کنه ۱ وسط ماه حقوق تمام میشه حالا باید با نسیه تا سر ما دوام بیاره که سرماه حقوق هم نمیدن
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
مشتی بی سواد جاهل عقب مانده احمق ها این همه نقدینگی بدید به مردم کشمش سال قبل در مغازه مونده گردو مونده عسل مونده فقط پولدارها خوب میخورن جنگ هم بشه مثل مدافع حرم پسر کدوم وزیر رفت سوریه ها ها ای خدا زیروتوکنه پسرهای لاریجانی یا پسرهای رئیس بانک مرکزی بازم این قشر ضعیف کشته شدند شهید گذاشتید اسمشونو بچه های بی پدر ای خاک تو سرتون مردم پولدار کنید خیلی جاهارو حقوق ندید مثال جهاد کشاورزی خودش با سر زدن کلاس گذاشتن خرج خودشو از مردم بگیر تمام بیمارستانها خصوصی کنید ولی مردم ۲۰۰ میلیون در حسابشان باشه مسدود هر نفر ولی بدانند که دارند ماهانه آزاد کنید کسی هم که گرفتار ه مریضه تصادف کرده دیه داره براش آزاد کنید میشه ضامن وام ازدواج همه رئیس بانکها و اعدام کنید رحم نکنید بسیج هر بانک نظارت کنه روی عملکرد بانکها امام جمعه شهری که وام گرفته برکنار کنید اگه وام میخواست نباید میشد امام جماعت امام جماعت یعنی امام قناعت نان آب نان دوغ هروز صبح تو خیابون ها ورزش بزارید همه ارکان دولت از همه مهمتر ساعت برگردانید به ساعت خورشید نه جلو یا عقب بدن ما انسانها با این ساعت تطبیق شده باعث میشه تمرکز خلل حواس و... شما فکر کنید الان ساعت ۷ هست ولی درصورتی که ۸ صبحه الحاظ ذهنی به هم میرزیه این همه کانال رادیو تلویزیون ابرها چطور باید بارش بی فرکانس نداشته باشن بسه دیگه اینا انجام بدید پول بدید مردم که میوه سیب زمینی بعلت عدم فروش نره زباله بشه موز گوشت تو کشورهای دیگه الکی پول میدن مردم تا اقتصاد بچرخه دستگاه چاپ خو دارید جوهرم من بهتون میدم والله
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
با سلام

امیدوارم امروز واریز کنن- ما بازنشسته‌ها یک عمر با آبرو زندگیمان را گذراندیم، لطفا این ذره آبرویمان را هم از دستمان نگیرید.
با تشکر.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
سلام حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح هرماه دیر واریز میشه یعنی توی این مملکت کسی نیست یه کم دلسوز باشه ۴۰ ساله جیبهاشون پرنشده بسه دیگه خسته شدیم
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
سلام حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح هرماه دیر واریز میشه یعنی توی این مملکت کسی نیست یه کم دلسوز باشه ۴۰ ساله جیبهاشون پرنشده بسه دیگه خسته شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
چرا حقوق مرداد ماه ۱۴۰۰ مستمری بگیران نیروهای مسلح واریز نشده است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
چرا حقوق مرداد ماه ۱۴۰۰ مستمری بگیران نیروهای مسلح واریز نشده است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
خبلی عجیب است ایک هفته کارت کوثرم عمل نمیکنه برایاینکه اقایان بانگها راادغام کردند حالا که وصل شده حقوقی واریزنکردند
بکی باید این درد و بگویم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
خبلی عجیب است ایک هفته کارت کوثرم عمل نمیکنه برایاینکه اقایان بانگها راادغام کردند حالا که وصل شده حقوقی واریزنکردند
بکی باید این درد و بگویم
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
سلام هنوز حقوق مستمری بگیران واریز نشده؟؟لطفا یکی جواب بده.ممنون
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
سلام هنوز حقوق مستمری بگیران واریز نشده؟؟لطفا یکی جواب بده.ممنون
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
سلام هنوز حقوق مستمری بگیران واریز نشده؟؟لطفا یکی جواب بده.ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
دروغ پشت دروغ
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
چرا برا دادن دوزار پول اینقدر اذیت می کنن؟
اینا اگه شکماشون سیر نبود و حساباشون پر نبود اینقدر بیخیال و بی مسئولیت نبودن. خدا ازشون نگذره.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
چرا برا دادن دوزار پول اینقدر اذیت می کنن؟
اینا اگه شکماشون سیر نبود و حساباشون پر نبود اینقدر بیخیال و بی مسئولیت نبودن. خدا ازشون نگذره.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
چرا برا دادن دوزار پول اینقدر اذیت می کنن؟
اینا اگه شکماشون سیر نبود و حساباشون پر نبود اینقدر بیخیال و بی مسئولیت نبودن. خدا ازشون نگذره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
آره تو که راست میگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
آره تو که راست میگی
ناشناس
Luxembourg
۰۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
به خدا ما بدهکاری داریم قسط داریم آخه چرا چندرغاز حقوق واریز نمیکنین خدا شاهد پول نون نداریم تازه من جانباز .آزاده هستم گناه نکردیم آخه چرا اذیت میکنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
سودش مهم تره هر چی بیشتر پول میلیاردی تو حسابشون باشه سودش بیشتره براشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
سودش مهم تره هر چی بیشتر پول میلیاردی تو حسابشون باشه سودش بیشتره براشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
سودش مهم تره هر چی بیشتر پول میلیاردی تو حسابشون باشه سودش بیشتره براشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
سودش مهم تره هر چی بیشتر پول میلیاردی تو حسابشون باشه سودش بیشتره براشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
سودش مهم تره هر چی بیشتر پول میلیاردی تو حسابشون باشه سودش بیشتره براشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
سودش مهم تره هر چی بیشتر پول میلیاردی تو حسابشون باشه سودش بیشتره براشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
سودش مهم تره هر چی بیشتر پول میلیاردی تو حسابشون باشه سودش بیشتره براشون
Baharganjtalab@gmail.com
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
اول شهریور شد اما خبری از حقوق نشد
بگید از کدوم زمین خاک برداریم بریزیم سرمون
Baharganjtalab@gmail.com
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
اول شهریور شد اما خبری از حقوق نشد
بگید از کدوم زمین خاک برداریم بریزیم سرمون
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
بابا دست بردارید از این بازی ها خداوند لعنت کنه عاملش رو ...من توی این وضع باید سرم رو همه جام بکنم که ندارم ی شارژ هزاری برای بچه ام بگیرم.....بعزت وعظمت پروردگار یا منو بکشه واین مصیبت رو تمام کنه یا شما رو نیست کنه.این زندگی نیست. مصیبته.رنج وعذابه.خایا بدادمون برس.اون رییس بی عیرت هم حقوقش واریز نشد؟! اون که نیاز نداره باین. مبلغ.؟؟؟؟!!!!!
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
بابا دست بردارید از این بازی ها خداوند لعنت کنه عاملش رو ...من توی این وضع باید سرم رو همه جام بکنم که ندارم ی شارژ هزاری برای بچه ام بگیرم.....بعزت وعظمت پروردگار یا منو بکشه واین مصیبت رو تمام کنه یا شما رو نیست کنه.این زندگی نیست. مصیبته.رنج وعذابه.خایا بدادمون برس.اون رییس بی عیرت هم حقوقش واریز نشد؟! اون که نیاز نداره باین. مبلغ.؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
لعنت به شما که از سود حقوق این بازنشسته‌گان هم نمیگذرید لعنت
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
سلام من ی خانوم مستمری بگیرم که حقوق پدرم و میگیرم. هم مادرم حقوق خرداد ماهش و گرفته هم برادرم ولی حقوقم و ندادن چرا؟ ایا حقوق دختران مستمری بگیر نیروی مسلح قطع شده؟ من با دوتا بچه بایدچیکار کنم؟
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
سلام من ی خانوم مستمری بگیرم که حقوق پدرم و میگیرم. هم مادرم حقوق خرداد ماهش و گرفته هم برادرم ولی حقوقم و ندادن چرا؟ ایا حقوق دختران مستمری بگیر نیروی مسلح قطع شده؟ من با دوتا بچه بایدچیکار کنم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
سلام وقت بخیر چرا مستمریه مرداد ماه ۱۴۰۰ نیروهای مسلح برای بعضی‌ها واریز نشده است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
سلام
چرا حقوق مستمری نیروهای مسلح پرداخت نشده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
خدا مرگتان بده واگذارتان به خدا
ناامید از زندگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
چرا نیروهای مسلح حقوق مستمری بگیران را کم کرده با این گرونی و اوضاع بد اقتصادی واقعا کار زشتی بود ..از نیروهای مسلح بعید بود واقعا
ناامید از زندگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
چرا نیروهای مسلح حقوق مستمری بگیران را کم کرده با این گرونی و اوضاع بد اقتصادی واقعا کار زشتی بود ..از نیروهای مسلح بعید بود واقعا
ناامید از زندگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
چرا نیروهای مسلح حقوق مستمری بگیران را کم کرده با این گرونی و اوضاع بد اقتصادی واقعا کار زشتی بود ..از نیروهای مسلح بعید بود واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
سلام عزیزان بازنشسته هزارتکلیف داره بدهی
قسطدهی دربانکهای مختلف واینکه ایاب وذهاب وووواینقدربه ما فشارنیارید لطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
خدا لعنتتون کند بی شرفها یه عمر زحمت کشیدیم حالا هم باید بنشینیم تا حقوقها را بریزید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
خدا ازتان نگذره مرا ازیت میتونید همیشه دروغ دروغ میگید
رضا
United States of America
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
اون بیشعوری نفهمی که میگه همین شماها بودیدین خیانت کردین تو که نضر میدی آرت مشخصه که بازیافت جمع میکنی وحوسدیت میشه به حقوقه ارتشیان
رضا
United States of America
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
اون بیشعوری نفهمی که میگه همین شماها بودیدین خیانت کردین تو که نضر میدی آرت مشخصه که بازیافت جمع میکنی وحوسدیت میشه به حقوقه ارتشیان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
شبانه روز هم شب هم روز
یکی از بدبختان ایثار گر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
چرا زورتون میاد فیش حقوق ویا پول گدایی را واریز کنید
بازنشسته لشگری ناراضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
خط فقر به ۳۵میلیون تومن رسیده است ؛ قیمت همه اجناس سر به فلک کشیده ؛ اجاره خانه ها چند برابر شده ؛ با حقوق ۱۰ تا ۱۴ تومن چطوری زندگی کنیم ؛ فقط فرماندهان و مسولیین ارشد حقوق های فوق نجومی میگیرند بقیه ما بازنشستگان لشگری گرسنه ایم ؛ منه بازنشسته لشگری که گرسنه ام ؛ وای به حال مردم عادی ؛...... این چه زندگی برای ما درست کردید ؟؟ خدایا کمکمون کن ??
حسن حامدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
اقاشما یه شماره یایک نفروبه مامعرفی بکنید مادرمونوبه اون بگیم والا نمی‌دونیم کی به کیه هروقت دلشون میخواد حقوق ناچیز میریزن حق و حقوق و مزایای درحین خدمت مون الان 10سال مونده این از کی باید بگیرم بس دیگه به خدا شرمنده خانواده خودمون هستیم من بازنشسته نیروهای مسلح هستم آخه این چه زندگی برای ما ساختین 30سال خدمت کردیم که آسایش داشته باشیم ولی تنها چیزی که ندیدیم اسایشه لطفاً یه مسعول ومعرفی کنید جواب مارو بده الکی ننویسد واریز میشه مردم وامیدوار نکنید خواهشا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۲/۰۱
پس عیدی مالشگری کشوریها وعیدمون را نمیخوایید بدیند روتون که رو نیست ستک پا است خدا الهی ازتون نگذرد حقوقها را بدیند دیگه ...