بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلط زیر ذره‌بین رفت؛

بیشترین بازدهی "سپهرآتی" کمترین بازدهی "سپهر اندیشه نوین"

هفته گذشته تنها ۲ صندوق از ۱۵ صندوق تحت بررسی بازدهی مثبت را ثبت کرده و بیشترین ارزش مربوط به صندوق تجربه ایرانیان با ۵.۳۹۶ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۱۹۱۹۵

بیشترین بازدهی

به گزارش واحد سنجش و راه‌حل‌های رفتاری در بازار (آبسیم) بورس‌نیوز، اقلام اصلی مربوط به صندوق‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌نمایید. از جمله عناصر اصلی جدول زیر می‌توان به آخرین ارزش صندوق‌ها، بازدهی هفتگی، ماهیانه و بازدهی یک ساله آن‌ها اشاره کرد.

میزان تغییر در ارزش صندوق طی یک هفته اخیر ارائه شده و  میزان تزریق نقدینگی صورت گرفته طی یک هفته اخیر نیز ارائه شده است.

پس از ارائه جدول، موارد اصلی به صورت جداگانه توضیح داده شده است:

بیشترین بازدهی

• ارزش کل صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط به ۲۳ هزار میلیارد ریال تا پایان سه شنبه هفته گذشته رسیده است. در هفته گذشته منابع مالی جدید به ارزش ۴۰۲ میلیارد ریال در صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط سرمایه گذاری شده است.

• بیشترین ارزش مربوط به صندوق تجربه ایرانیان با ۵.۳۹۶ میلیارد ریال، صندوق مختلط گوهر نفیس تمدن با ۳.۳۰۶ میلیارد ریال و صندوق ثروت آفرین پارسیان با ۲.۹۷۲ میلیارد ریال بوده است. این سه صندوق به تنهایی بیش از ۵۰ درصد از ارزش کل صندوق‌های سرمایه گذاری‌های مختلط را به خود اختصاص داده اند.

• هفته گذشته تنها ۲ صندوق از ۱۵ صندوق تحت بررسی بازدهی مثبت را ثبت نمودند. بیشترین بازدهی مثبت مربوط به صندوق مشترک سپهر آتی با ۱.۸ درصد بازدهی مثبت بوده است. بیشترین بازدهی منفی نیز مربوط به صندوق قابل معامله سپهر اندیشه نوین با بازدهی منفی ۴ درصدی و بازدهی منفی ۳.۶ درصدی صندوق ارمغان یکم ملل است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر