بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با ورود دستگاه قضا و ممانعت از درج قیمت در آگهی‌های خرید و فروش، بازار در چند روز اخیر به سمت ثبات و آرامش حرکت کرده و میزان چشمگیری از تلاطمات فروکش کرده است.
کد خبر : ۲۱۹۳۹۹

به گزارش بورس نیوز، مجید کیان پور ضمن تشکر از ورود دستگاه قضا به پرونده فعالیت سایت‌های خرید و فروش اینترنتی، اظهار کرد: متأسفانه این سایت‌ها در چند ماه اخیر به عاملی برای تشدید و تلاطم در بازار‌های اقتصادی به ویژه بازار مسکن و خودرو تبدیل شده بودند و این مسئله موجب افزایش قیمت‌ها شده بود.


وی افزود: بحث نقش سایت‌های اینترنتی در تنش بازار‌های اقتصادی در چند سال اخیر مطرح شد، این مسئله موجب شد که دستگاه قضا سال گذشته به این مسئله ورود کند، در نهایت سایت‌های اینترنتی مکلف به عدم درج قیمت در آگهی‌های خرید و فروش شدند، پس از این اقدام بازار‌هایی همچون مسکن و خودرو به ثبات و آرامش رسید.

نماینده مردم دورود و ازنا در خانه ملت ادامه داد: اما متأسفانه پس از مدتی سایت‌های اینترنتی بار دیگر اقدام به درج قیمت در آگهی‌ها کردند، این مسئله موجب شد که قیمت‌ها در بازار‌های هدف افزایش یابد که خوشبختانه بار دیگر دستگاه قضا به این مسئله ورود کرده است.

کیان پور خاطرنشان کرد: آنچه که واضح و مبرهن است، نقش و فعالیت دلالان در سایت‌های اینترنتی است، متأسفانه به دلیل نبود نظارت و عدم ساختار درست، این سایت‌ها به مرکزی برای فعالیت دلالان تبدیل شده اند، این افراد به صورت گروهی و سازمان یافته اقدام به درج قیمت بالاتر از نرخ بازار کرده و این مسئله زمینه ساز افزایش قیمت‌ها می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:با ورود دستگاه قضا و ممانعت از درج قیمت در آگهی‌های خرید و فروش، بازار در چند روز اخیر به سمت ثبات و آرامش حرکت کرده و میزان چشمگیری از تلاطمات فروکش کرده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
چه قدر میشه اقتصاد را پلیسی اداره کرد؟
اتفاقا مثل سابق خرید و فروش های زیر زمینی رایج می شود و قیمت ها دوباره سر به فلک