بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

"بورس" بازار رفتارهای لحظه‌ای نیست!

هنوز بسیاری از سهم های این بازار به خصوص سهام شرکت های صادرات محور، ظرفیت رشد دارند.
کد خبر : ۲۱۹۴۷۸

بازار سرمایه، بازار رفتارهای لحظه ای نیست!

به گزارش بورس نیوز، بورس تهران مدتی است ناخوش احوال است و رمقی برای سهامداران باقی نگذاشته است. امروز هم شاخص کل با افت بیش از ۲۷ هزار پله ای به کانال ۹۳۲ هزار واحد رسیده است.

هادی حق شناس کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در خصوص وضعیت بازارسرمایه بیان کرد: بورس، بازار لحظه‌ها نیست که لحظه به لحظه شاهد رشد این بازار و کسب بازده از این بازار باشیم. این بازار، با نوسان همراه بوده و هم روزهای منفی و هم روزهای مثبت دارد و بنابراین هم میتواند سود به ارمغان آورد و هم زیان.

وی افزود: علاوه بر این، در یکی دو سال اخیر، کمتر بازاری در دنیا به اندازه بورس تهران رشد داشته است. با این حال معتقدم هنوز بسیاری از سهم های این بازار به خصوص سهام شرکت های صادرات محور، ظرفیت رشد دارند. نکته اینجا است که این بازار، محلی برای سرمایه گذاری های بلندمدت بوده و قطعا در بلندمدت بازدهی بازار سرمایه بیش از بازدهی بازارهای رقیب خواهد بود. سهامداران باید از رفتارهای عجولانه بپرهیزند و انتظار رشد هرروزه نداشته باشند. حفظ آرامش حتما به نفع سرمایه گذاران این بازار خواهد بود و به هیچ وجه، خروج از این بازار و ورود به بازار ارز و سکه، توصیه نمی شود.

حق شناس تصریح کرد: در شرایطی قرار داریم که همانطور که سهام بعضی شرکت ها در قیمت های فعلی، ارزنده نیست؛ سهام بسیاری از شرکت ها نیز برای خرید و سرمایه گذاری مناسب است. در مجموع سرمایه گذاری در بازار سرمایه، بهترین و پربازده ترین روش سرمایه گذاری خواهد بود؛ اما بهتر است در انتخاب سهم ها دقت بیشتری صورت بگیرد و از نظرات کارشناسان استفاده شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

راهکاری برای کاهش فشار فروش در منفی‌های بازار

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد؛

خیانت به اقتصاد کشور با یک مقایسه معیوب!

انتظار دوفوریتی بازار سرمایه از بهارستانی‌ها

مجلس «قالیباف»، بورس «روحانی» را لوله می‌کند؟

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز پاسخ داد:

افت شاخص تا کجا ادامه دارد؟

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
ایشون که استاندار گلستان است
hamid
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
فقط واگذارتون میکنم بخدا همین ، فریبکارانه همین مردم بیچاره که همیشه برای حمایت از شما وارد صحنه شدند را با وعده و وعید آوردین غرق منجلاب بورس کردین و دارین جیبشونو خالی میکنین . حسن کلید ساز ظلم هیچ موقع پایدار نیست مطمین باش خدا از شما نخواهد گذشت دغل باز روباه صفت ...
کیانی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
بورس بهترین جاست، غر نزنید لطفا... همینه که هست.