بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت مطرح کرد:

مهلت ثبت درخواست فروش تا دهم خردادماه

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت گفت: زمان فروش ۳۰ درصدی سهام عدالت تا روز شنبه دهم خردادماه ادامه دارد.
کد خبر : ۲۱۹۵۱۴

مهلت  ثبت درخواست فروش تا دهم خردادماه

به گزارش بورس نیوز، حسین فهیمی، سخنگوی ستاد رهبری آزادسازی سهام عدالت درخصوص فروش ۳۰ درصدی سهام عدالت اظهار کرد: فقط سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند به بانکی که شماره شبا خود در آن را به سامانه سهام عدالت داده‌اند مراجعه و فرم فروش را تکمیل کنند.

وی افزود: زمان فروش ۳۰ درصد سهام از روز ششم خرداد ماه آغاز می‌شود و تا روز شنبه دهم ادامه دارد.

فهیمی با اشاره به کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند ادامه داد: سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کنند پس از این که نماد شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بورس پذیرفته شد می‌توانند سهام خود را بدون محدودیت بفروشند.

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت در این باره که فروش سهام عدالت برای افرادی که شماره شبای آن‌ها تایید نشده بیان کرد: کسانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، صرف نظر از این که شماره شبا آن‌ها تایید شده یا خیر می‌توانند به بانک‌ها مراجعه کنند.

وی در خصوص سهامدارانی که زیر سن قانونی (۱۸ سال) قرار دارند تصریح کرد: برای این گروه از سهامداران پدر یا قیم می‌تواند نسبت به آزادسازی و فروش سهام عدالت آن‌ها اقدام کند.

فهیمی گفت: برای کسانی که روش مستقیم را انتخاب کنند کد بورسی صادر می‌شود و سپس باید در سامانه سجام فرایند احراز هویت را انجام دهند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر