بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
مديرعامل شركت صنعتي زرماكارون مطرح کرد؛

فعالیت چشمگیر "غزر" در حوزه تولید

نشست خبري عرضه اوليه شركت صنعتي زرماكارون در ساختمان بورس و اوراق بهادار در حال برگزاري است.
کد خبر : ۲۱۹۵۳۲

زرماکارون

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، محسن اميني مديرعامل شركت صنعتي زرماكارون اظهار كرد: پس از يكسال اين شركت در هيات پذيرش و همكاري مشاوران مجوز بازارسرمايه را دريافت كرد.


وي ادامه داد: شركت زرماكارون يكي از شركت هاي تابعه زر در توليد پاستا فعاليت داشته و از دهه ٨٠ به بعد شاهد فعاليت چشمگير اين شركت در حوزه توليد هستيم كه امروزه صنعت پاستل جايگاهي كليدي براي تامين نيازهاي ضروري مردم محسوب مي شود.
فعالیت چشمگیر
 
امینی به صادرات این شرکت اشاره کرد و گفت: به صورت مستقیم و غیرمستقیم صادرات به ٨٠ کشور انجام شده و آن را به دومین تولیدکننده پاستا در دنیا تبدیل کرده است.
 
وی افزود: این شرکت توسعه محور بوده و امروزه چرخه تولید و تامین را به صورت کامل داراست، توسعه گروه زر به صورت پیوسته وجود داشته و با ورود به بورس و تزریق منابع ظرفیت تولید این شرکت طی ٢٤ ساعت به ٢٥٠٠ تن خواهد رسید.
مدیرعامل زرماکارون عنوان کرد: ٨٠ تا ٩٠ درصد سود بین سهامداران تقسیم خواهد شد.

ارزش این شرکت در سال ٩٨ با دلار ١١ هزار تومانی، مبلغ ٥٦٠٠ میلیارد تومان بوده و اکنون با دلار ١٧ هزار تومانی ارزش مجموعه (فاقد از برند) مبلغ ٨٧٠٠میلیارد تومان برآورد شده است.

وی در خصوص صادرات گفت: این شرکت به کشور‌های ارمنستان و آذربایجان صادرات داشته و با حفظ پیوسته این امر، اخیرا به آلمان توسط کشتی نیز انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه هیچ تعهد و بدهی ارزی نداشته و تا پایان سال چند مجموعه دیگر، بنا بر تصمیم سازمان بورس وارد بازار سرمایه خواهد شد.
 
اميني در پايان اضافه كرد: مجموعه زر حمايت حداكثري را از سهامداران خواهد داشت.
 
 
 
 
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت صنعتی زرماکارون در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد: 

ایجاد سود ۸۰ میلیارد تومانی "غزر" 

ارسال نظر