بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
سهام عدالتی‌ها بخوانند:

در سبد سهام ۴۹ میلیون ایرانی چه می‌گذرد؟

با توجه به تصاویر زیر سهامداران سهام عدالت به راحتی می توانند از موجودی سبد سهام خود باخبر شوند.
کد خبر : ۲۱۹۶۰۴

در سبد سهام ۴۹ میلیون ایرانی چه می گذرد؟

شرکت های موجود در سبد سهام عدالت در گروه های پتروشیمی،پالایش،فلزات،نیرو،مالی و صنایع دیگر دسته بندی می‌شوند.

در سبد سهام ۴۹ میلیون ایرانی چه می گذرد؟

 

شرکت های پتروشیمی پارس، آریاساسول، همت، ایلام و بازرگانی پتروشیمی از جمله شرکت های موجود در سبد سهام عدالت در حوزه پتروشیمی محسوب می شوند. 

در سبد سهام ۴۹ میلیون ایرانی چه می‌گذرد؟

 

 

در سبد سهام ۴۹ میلیون ایرانی چه می گذرد؟

از جمله شرکت های موجود  سبد سهام عدالت در گروه فلزات و معادن می توان به فولاد آلیاژی ایران،ملی صنایع مس ایران، آلومینیوم ایران -ایرالکو، فولاد خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان، چادرملو و گل گهر اشاره داشت.

در سبد سهام ۴۹ میلیون ایرانی چه می گذرد؟

در سبد سهام ۴۹ میلیون ایرانی چه می‌گذرد؟

درگروه مالی شرکت های بیمه دانا، بانک تجارت،بانک صادرات ایران، بانک ملت،پست بانک، سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران و سرمایه گذاری رنا از جمله شرکت های موجود در سبد سهام عدالت هستند.

 

در سبد سهام ۴۹ میلیون ایرانی چه می گذرد؟

شرکت های سیمان داراب،ساختمان سد و تاسیسات آبیاری سابیر، کارخانجات مخابراتی ایران،سیمان دشتستان، شهر صنعتی رشت ، دخانیات ایران و کشتیرانی جمهوری اسلامی دیگر صنایع موجود در سبد سهام عدالت را تشکیل می دهند .

حال نگاهی به پالایشی‌ها بی‌اندازیم

در سبد سهام ۴۹ میلیون ایرانی چه می‌گذرد؟

در پایان نیز، باید به دیگر صنایع این سبد نگاهی انداخت

 

 

 

در سبد سهام ۴۹ میلیون ایرانی چه می گذرد؟

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
با تشکر، از کجا تعداد سهام هر سهامداررا ببینیم؟
ناشناس
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
درصد به سهامدار خرد چه ربطی داره آخه، تعداد هر سهم رو کجا میشه دید
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
سهام عدالت یک غده سرطانی برای بورس است
من که از سهامی که در ان سهم عدالت بوده خارج شدم
بورس اصلا توان خرید این همه سهم سهام عدالت را نداره.
بازار ضعیف که صف های کم را نمیتونه جمع کنه حالا صف های فروش میلیاردی را چطوری جمع کنه.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
من بصورت معاملات برخط در بورس فعالیت دارم آیا بعد از آزاد سازی این تعداد سهام عدالت که دادن در پرتفو ، برای معامله قرار میگیره یا نه ؟ بورس نیوز دمت گرم پیگیری کن
ناشناس
Germany
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
فکر نمی کنم درست باشه به عنوان سهام عدالت در پارس و آریا سهمی ندارد