بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۸۸ - ۲۲:۵۹
مجمع عمومی فوق العاده شرکت مهندسی تکنوتار( سهامی عام) در تاریخ 88.4.21 با دستور جلسه افزایش سرمایه، تغییر اساسنامه مطابق اساسنامه نمونه سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر موارد با حضور بیش از 85% از سهامداران تشکیل گردید و موارد ذیل مورد تصویب مجمع قرار گرفت.
کد خبر : ۲۱۹۶۳
مجمع  عمومی فوق العاده شرکت مهندسی تکنوتار( سهامی عام) در تاریخ 88.4.21 با دستور جلسه افزایش سرمایه، تغییر اساسنامه مطابق اساسنامه نمونه سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر موارد با حضور بیش از 85% از سهامداران تشکیل گردید و موارد ذیل مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

 


1- افزایش سرمایه معادل300% به میزان 99،000 میلیون ریال در دومرحله به شرح ذیل:

1-1- افزایش سرمایه در مرحله اول به میزان 62،243 میلیون ریال معادل 188.6 درصد مطابق مجوز افزایش سرمایه صادره از سازمان بورس و اوراق بهادار.

2-1- افزایش سرمایه در مرحله دوم به میزان 36،757 میلیون ریال که در اختیار هیئت مدیره قرار گرفت که پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز افزایش سرمایه از سازمان بورس و اوراق بهادار نسبت به افزایش سرمایه بعدی اقدام خواهد شد.

2- تغییر اساسنامه شرکت مطابق اساسنامه نمونه سازمان بورس و اوراق بهادار مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

نکته قابل توجه اینکه در حین مجمع و بعد از آن مدیرعامل: با صحه صدر به کلیه سئوالات سهامداران پاسخ و برنامه زمانبندی جهت برگزاری جلسات خاص دوره ای در داخل شرکت با کلیه سهامداران حقیقی تنظیم نمودند.

 
مدیرعامل مسعود اعرابی - ریاست مجمع جناب آقای دکتر عیسی رضایی
 
 
ضمناً موارد ذیل نیز در خصوص افزایش سرمایه از طرف مدیرعامل مطرح گردید:

افزایش سرمایه شرکت مهندسی تکنوتار از سنوات قبل در دستور کار هیئت مدیره بوده که با پیگیری مکرر پس از تصویب 300% توسط حسابرس افزایش سرمایه معادل 188.6 درصد توسط بورس و اوراق بهادار از بابت تأمین سرمایه درگردش مصوب گردید.

با توجه به شرایط کنونی شرکت و افزایش حجم پروژه های در دست اجرا و پروژه های تحقیقاتی، راه اندازی خطوط تولید جدید، اخذ تأییدیه های بین المللی برای محصولات و افزایش حجم تولید خصوصاً جایگاه های سیار و ایجاد تنوع در سبد محصولات و موضوع فعالیت، افزایش سرمایه شرکت، مناسب ترین گزینه بوده و با توجه به ساختار مالی موجود می بایستی اصلاح ساختار مالی سرمایه ای شرکت انجام تا تناسب واقعی مهیا شود.

افزایش سرمایه می بایستی در سال 86 محقق می گردید حال با عنایت به تأخیر، ساختار مالی شرکت را تحت تأثیر اساسی قرار داده است.

 فلذا در صورتی که به هر دلیل افزایش سرمایه مصوب نمی گردید تأثیر منفی ایجاد شده ناشی از تأخیر بر ساختار مالی شرکت در سنوات آتی جبران ناپذیرخواهد بود. تصمیم مدبرانه مجمع عمومی فوق العاده به راستی جای تقدیر و تشکر دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر