بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
سود تسهیلات نسبت به فروردین ماه رشد در حدود ۸ درصدی را نشان می‌دهد. هزینه سود سپرده نیز نسبت به فروردین ماه رشد در حدود ۳ درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۱۹۷۶۴

ادامه روند مثبت فزونی درآمد تسهیلات به هزینه سود سپرده

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، بانک تجارت در اردیبهشت ماه و بر اساس گزارش ماهیانه این بانک موفق به تحقق ۱۷ هزار و ۵۲۱ میلیارد ریال درآمد از محل سود تسهیلات اعطایی شده است.

در این ماه هزینه سود سرسپرده این بانک به ۱۵ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال رسیده است. سود تسهیلات نسبت به فروردین ماه رشد در حدود ۸ درصدی را نشان می‌دهد. هزینه سود سپرده نیز نسبت به فروردین ماه رشد در حدود ۳ درصدی را نشان می‌دهد.

مبلغ مازاد سود تسهیلات نسبت به هزینه سود سپرده در اردیبهشت ماه به ۲.۳۵۱ میلیارد ریال رسیده است.

این مبلغ در فروردین ماه معادل ۱.۷۵۷ میلیارد ریال بوده است و شاهد رشد بیش از ۳۳ درصدی این مبلغ در مقایسه با اردیبهشت ماه هستیم.

در جدول زیر روند کسب درآمد سود تسهیلات، هزینه سود سپرده و مازاد درآمد به هزینه این بانک در طی شش ماه گذشته ارائه شده است:

ادامه روند مثبت فزونی درآمد تسهیلات به هزینه سود سپرده

همچنین در جدول زیر مقایسه‌ای از درآمد تسهیلات کسب شده این بانک طی ۲ ماه اخیر و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل ارائه شده است.

ادامه روند مثبت فزونی درآمد تسهیلات به هزینه سود سپرده

روند افزایشی کسب درآمد سود تسهیلات و عدم رشد هزینه‌های سود سپرده متناسب با رشد درآمد‌های این بانک منجر به افزایش قابل ملاحظه مازاد درآمد تسهیلات نسبت به هزینه سود سپرده‌ها در دو ماهه نخست امسال شده است.

 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
آفرین به بانک تجارت