بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به استادنماهای مکتب ندیده و خیز آقازاده ای دیگر برای جلوس بر سفره صندوق معتبر بودجه خوار و....
کد خبر : ۲۱۹۸۹۵

 

 

اساتید مکتب ندیده

به گزارش بورس نیوز سخنگوی راه پله ها خبر آورده که بالایی ها، طرحی را برای تصویب آماده کرده اند که در صورت تصویب، برای بازارسرمایه خبر خوب است.
بر اساس این طرح مجامع سالانه شرکت های بورسی در صورت تقسیم سود نقدی و سپس انتقال این سود به افزایش سرمایه ، می توانند تا ۲۰ درصد از این مبلغ را به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی مستهلک کنند و جزو درآمد شرکت شناسایی کنند!

 

اساتید مکتب ندیده 

بازار امروز مثبت بود و خیلی از آنها که هفته قبل در منفی فروختند تا با قیمت پایین تر بخرند و شاید هم به جای سهام، سری به بازار ارز و سکه بزنند تا سود بیشتری کسب کنند، نادم و پشیمان آه حسرت سر داده بودند. اما عجیب تر از آن، سلبریتی هایی هستند که برای جذب فالوئر و خودنمایی، در هر بحثی اظهار نظر می کنند و بعد از تبلیغات داروی نجات معتادان اوردوز کرده و داروی ضد کرونا و... این بار خود را نخود آش بورس کرده و فریاد میزدند بورس حباب دارد، نخرید! جالب اینجاست که اینها که حتی دو خط در مورد بازار سرمایه نخوانده و دانش مالی ندارند، به راحتی حباب بورس را تشخیص دادند؛ اما وقتی پای میلیاردها تومان پول کثیف لابلای کارهای مثلا فرهنگی شان وسط می آید یا حرف از اخذ مالیات از هنرمندان می شود، خود را به کوچه علی چپ می زنند و می گویند what??? we don't understand!

 

دایره تخصیص ارز دولتی باز هم کوچکتر شد

چندی قبل در مورد عدم تخصیص ارز دولتی به تایرسازان و احتمال افزایش بهای تمام شده تولید تایر و به دنبال آن، افزایش قیمت تایر نوشتیم و حالا خبرهای بورس نیوز تایید شده و خبر رسیده ارز دولتی گروه لاستیک و مواد اولیه لاستیک، به ارز نیمایی تغییر کرده است.

 

جلوس مدعی سهم بر سفره صندوق معتبر بودجه خوار

آقازاده بودن و ژن خوب داشتن، از آن فرصت هایی است که نصیب هر کسی نمی شود. هنوز پرونده فساد آقازاده معروف در بازار دارو بسته نشده، یکی دیگر از آقازاده ها خود را برای تصمیم گیری در مورد ۱۱۰ شرکت دولتی گرم می کند! این بانوی بزرگوار قبلا در فرمایشات خود از سهم پدر محترم شان از سفره انقلاب صحبت کرده بودند و حالا باید دید با این حق و سهمی که ایشان برای خانواده خود قائل هستند، آخر و عاقبت جلوس ایشان بر کرسی ریاست صندوق بودجه خوار چه خواهد بود. البته این بانوی گرانقدر و همسر بزرگوارشان به اندازه ۷ نسل بعد خود، سمت گرفته و حاشیه ساز بوده اند. تاسیس یک صرافی که سال ۹۵ داستان ساز شده و مجوزش لغو شد؛ شایعات تکذیب شده ای از ویلاسازی بدون جواز در لواسان و دریافت حقوق نجومی فقط بخشی از افتخارات این خاندان بوده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
وقتی مسکن یا دلار یه کله میرن کسی نمیگه حباب دارن ولی وقتی نوبت به رشد بورس میره همه میگن حبابه بابا این بورس با این تورم نباید رشد کنه؟!!
ناشناس
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
اگه پارسال و يك ماهه اول 99 تو بورس بودي به حد كفايت سود كردي ديگه
آتقی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۲
منظورتان آقازاده ای هستند که دوره قبل نماینده مجلس بوده و حالا نیز بر داشته برای صندوق ارثیه پدری اشان .!،
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
سلام
هرکس کارگزاری آگاه داره،لطفا بره توی باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه در قسمت معرفی معرف میتونید کد GH1471 را بزنید و از ۱۵ درصد تخفیف در کارمزد معاملات برخوردار بشین.و هم ۴۰۰ امتیاز جایزه بگیرید.ممنون
ناشناس
جمعه ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
باشه حتما. تو چقدر خوبی…