بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران انجام گرفت:

هوشنگ فرجی مدیرعامل معدنی املاح ایران شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران با حضور حمزه وکیلی، معاون نظارت بر شرکت‌های صدر تامین، فرید حمد حیدری، مدیر حقوقی، عباس حسنی، مدیر حسابرسی داخلی تاصیکو و هیات مدیره شرکت در محل شرکت معدنی املاح ایران برگزار شد.
کد خبر : ۲۱۹۹۸۱

به گزارش بورس نیوز،در ابتدای این مراسم علی رستمی، ضمن خوش آمدگویی و آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید، در سخنانی به ارائه گزارش عملکرد خود در زمان تصدی مدیریت این شرکت پرداخت و اظهار داشت: افزایش دوبرابری سود شرکت، آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه و برقراری ارتباط خوب و مستمر با مسئولان و NGO هاو اقدامات زیست محیطی در اراک ازنقاط قوت شرکت در سال اخیر بوده است.

هوشنگ فرجی مدیرعامل معدنی املاح ایران شد
حمزه وکیلی، معاون نظارت بر شرکت‌های تاصیکو نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های علی رستمی در طی دوران مدیریت و آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید حکم هوشنگ فرجی را قرائت کرد و به نمایندگی از غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل هلدینگ صدرتامین لوح تقدیر به رستمی اهدا کرد.

هوشنگ فرجی مدیرعامل معدنی املاح ایران شد
هوشنگ فرجی، مدیرعامل جدید شرکت معدنی املاح ایران نیز بیان داشت: در ادامه سیاست‌های دولت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شستا و شرکت سرمایه گذاری صدر تامین به روند رو به رشد شرکت ادامه خواهیم داد و امیدواریم در این راه به کمک همکاران موفقیت‌های قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.
روابط عمومی شرکت معدنی املاح ایران

اشتراک گذاری :
ارسال نظر