"فالوم" سیم میفروشد
شرکت آلومتک در مناقصه فروش سیم هادی برای خطوط ۱۳۲ کیلوولت خوزستان برنده شد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت آلومتک از نتیجه شرکت در مناقصه گفت.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد؛ بر اساس رآی کمیسیون مناقصه پیشنهاد شرکت به مبلغ ۲۵۹.۲۹۰ میلیون ریال به عنوان برنده اعلام شده است.

گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
رشد ۸درصدی نرخهای فروش در اسفندماه به ثبت رسید؛
رشد جالب توجه فروش "فالوم" رشد ۸درصدی نرخهای فروش در اسفندماه به ثبت رسید؛
رشد جالب توجه فروش "فالوم" ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه