بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
بیش از یک میلیون فرد بی تکلیف در سهام عدالت؛

حقی که به اشتباه درج نشد

پرونده سهامدارانی از قبیل یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دارای نواقصی بوده که فرصت رفع نقص سهام به این افراد داده نشد و اکنون به عنوان سهامدار شناخته نمی‌شوند.
کد خبر : ۲۲۰۰۵۳
حقی که به اشتباه درج نشد
 
 
 
حسین امینی خواه، بازرس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور به بورس نیوز گفت:دو میلیون نفر یا به تعبیری با توجه به آمار سازمان خصوصی سازی یک میلیون و هشتصد هزار نفر افرادی هستند که سهام آن‌ها در شرکت‌های تعاونی سهام عدالت به ثبت رسیده و در سرور (Server) تعاونی‌های سهام عدالت مشخصات آن‌ها درج و به موقع به سرور مرکزی دبیرخانه سهام عدالت کشور در سازمان خصوصی سازی منتقل شده است.

وی به تعجیل مدیریت وقت سازمان خصوصی سازی در راه اندازی سامانه جدید این سازمان اشاره و اظهار کرد: در جهت خارج کردن شرکت‌های تعاونی سهام عدالت شهرستانی از ریل ارائه خدمات، سامانه جدید راه اندازی شده و اطلاعات مشمولینِ بدون نقص به سامانه وارد شد. 
 
 

مدیرتعاونی شهرستان خرم آباد ادامه داد: پرونده سهامدارانی از قبیل یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دارای نواقصی بوده که فرصت رفع نقص سهام به این افراد داده نشد و اکنون به عنوان سهامدار شناخته نمی‌شوند.

وی افزود: این افراد مرتبا به تعاونی‌های شهرستانی مراجعه کرده و تقاضای پیگیری دارند چرا که در پشتیبان‌گیری از سروِر تعاونی‌های شهرستانی سهام عدالت این امر کاملا قابل اثبات بوده و اطلاعات این افراد به موقع در سرور‌ها و تعاونی‌ها درج شده و یک حق برای این افراد محسوب می‌شود. 

به گزارش بورس نیوز، معاون خصوصی‌سازی با اشاره به مغایرت ۱.۸ میلیون نفر سهامدار عدالت با سامانه سازمان خصوصی اظهار کرد: ملاک عمل، اطلاعات سازمان خصوصی‌سازی بوده و دعوت‌نامه‌ها و کارت پرس شده سهام عدالت تعاونی‌ها اعتبار ندارد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در نامه وزیر ارتباطات به رییس جمهور مطرح شد:

آزادسازی سهام عدالت بدون مراجعه حضوری

بازرس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

اعتراض سهام عدالتی‌ها به کاهش اصل پول 

ارسال نظر