بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶

سود "دجابر" در جیب‌های سهامداران

شرکت داروسازی جابرابن حیان برنامه زمانبندی پرداخت سود را تعیین کرد.
کد خبر : ۲۲۰۱۳۹
نویسنده :
مینا علیزاده

سهامداران

به گزارش بورس نیوز، شرکت داروسازی جابرابن حیان زمان پرداخت سود عملکرد سال مالی ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ را مشخص کرد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران از آبان ماه لغایت بهمن ماه سال جاری نسبت به دریافت سود مذکور اقدام کنند.

سهامداران سهامداران

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
رشد ۲۱ درصدی سودآوری
کاهش سود عملیاتی و افزایش درآمد‌های سرمایه گذاری شرکت؛
رشد ۲۱ درصدی سودآوری "دجابر"
از سوی این داروساز رخ می دهد؛
فروش ملک "دجابر"
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
سلام هر سهم سودش چقدره
کاظم غرباقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
سلام بنده کاظم غرباقی با کد ملی ۰۳۸۴۸۹۴۳۳۱ که بهم سود مجمع تعلق گرفته و با توجه به اینکه شماره حسابم معرفی کردم هنوز سود مجمع واریز نشدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
سود نقدی سهامدارها رو کی میدین پس دینیه که گردنتونه با بدین حداقل خرجش کنیم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
چطور زمانبندی کردین که هنوز سود سهامی که دی ماه باید واریز میشده تا الان واریز نکردید
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
سلام سود سهام دجابرو از کدوم با نک بگیرم؟؟؟؟؟
محمد جواد
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
مکه میدن ک بگیرید اگه میخواستن بدن که سجام ثبت نام شدید میریختند حساب
آرش کرمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
سلام کرمی هستم سود سهم دجابر را دریافت نکردم لطفا راهنمایی بفرمائید تلقینم ۰۹۱۸۵۰۴۸۲۲۰
محمدعلی حامدتابعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
باسلام کجابایدفرم دجابرروگرفت ازراهنمایی شماممنون میشم 09155131601
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
سود سهام هارو نمیدید چرا سجام بزنه تو کمرتون
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
سود سهام هارو نمیدید چرا سجام بزنه تو کمرتون
حمید رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
سلام
بهترین کار این است که سود سهام به همان شماره حساب بانکی سجام واریز شود و هر نفر مجبور نباشد برای مبلغ کمی به بانک خاصی مراجعه کند.
ضمن این که کارگزاری ها حداقل به جای تماس با افراد، زمان مراجعه و مبلغ و بانک عامل را برای اعضا پیامک کند.
با تشکر
حسن باقری مقدم0703404261
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
وقتیکه سودی به حساب سهام دار واریز میشود ازطریق پیامک به اطلاع سهام دار برسد متشکرم حسن باقری مقدم تربت حیدریه