بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

اهمیت زمان ورود "سهام عدالت" به"بورس"

اینکه بعد از تعطیلات عید فطر به یکباره فضای فروش این سهام اعلام شد، فضایی مبهم ایجاد کرد، فروختن حق سهامدار است مشروط بر اینکه این حجم سهام بی موقع وارد بازار نشود.
کد خبر : ۲۲۰۲۵۹
 
اهمیت زمان ورود سهام عدالت به بازار (دپو تعطیلات)
بهروز شهدایی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز به تاثیر سهام عدالت بر بازار سهام اشاره و اظهار کرد: ورود سهام عدالت به بورس اتفاق خوبی است، اما با مباحث قبلی آزادسازی این سهام فاصله گرفته است.
 
وی ادامه داد: اینکه بعد از تعطیلات عید فطر به یکباره فضای فروش این سهام اعلام شد، فضایی مبهم ایجاد کرد، فروختن حق سهامدار است مشروط بر اینکه این حجم سهام بی موقع وارد بازار نشود. 

این کارشناس بازار سرمایه به حجم معاملات و روند بازار اشاره و اظهار کرد: با در نظر گرفتن شرایط تاخیر در عرضه نسبت به فوریت در انجام این کار معقول‌تر به نظر می‌رسد.

شهدایی در خصوص واگذاری این امر به بانک‌ها تصریح کرد: هر بانکی دارای یک کارگزاری برای فروش سهام بوده و ذینفع محسوب می‌شوند که این اتفاق جالب به نظر نمی‌رسد

 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

"عرضه"، "تقاضا" و عدم تعادل در بازار ارز 

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

۳ پارامتر تکان دهنده "بورس"

کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با بورس نیوز مطرح کرد:

مثبت یا منفی، بازار قفل نشود

دبیرکل کانون کارگزاران در گفت‌وگو با بورس نیوز تشریح کرد:

از گُم شدن داده تا انحصار در کارگزاری‌ها (بخش اول)

ارسال نظر
نظرات بینندگان
امین
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
باسلام بنده حدود10سال سهامدار روغن نباتی پارس هستم هرسال برای شرکت در مجامع با شرکت تماس گرفتم جوابشان فقط این که نمی دانیم کی مجمع برکذار خواهد شد سال 97 تا 98 هر سهم شرکت را 40 برابر افزایش سرمایه از اورده دادند به قول خودشان 41 ملیون حق تقدم تکیلفش روشن نشده یعنی افزایش هنوز به ثبت نرساندند بنده می خواهم شرکت کنم به من نمی دهند حدود 400 هزار حق تقدم به بنده می رسد می خواهم شرکت کنم چطور حق خود را از شرکت بگیرم لطفا راهنمایی کنید با تشکر از بورس نیوز
مشتری مغموم
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
شکایت بگذار روش