بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
دارویی‌ها بخوانند؛

خوب برای دارویی‌های بورس

خوب برای دارویی‌های بورس
تخصیص و تامین ارز شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی از ۱۲ خرداد محقق شد.
کد خبر : ۲۲۰۳۵۹

خوب برای دارویی‌های بورس

به گزارش بورس‌نیوز، شنیده شده که وزیر بهداشت پیگیری‌هایی را در خصوص عقب‌ماندگی تخصیص ارز واحد‌های دارویی با دولت و مخصوصا با بانک‌مرکزی داشته و طبق همین پیگیری‌ها گویا تا پایان خردادماه واحد‌هایی که نتوانسته بودند ارز کافی را دریافت کنند، توانایی این دیرکرد را در پایان جبران کنند.

تخصیص و تامین ارز شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی از ۱۲ خرداد محقق شده و البته طبق شنیده‌ها با تخصیص مناسب ارزی، بخش مهمی از مسائل این حوزه رفع و نگرانی‌ها در این زمینه مرتفع شود.

در حال حاضر ذخایر دارویی در وضعیت اطمینان بخشی بوده و مشکلی در این زمینه نداریم، اما پیگیری می‌کنیم که طی ماه‌های آتی با مشکلات احتمالی مواجه نباشیم.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
اخبار مرتبط
شرکت‌های دارویی‌ خوشحال از حذف ارز دولتی
کارشناس صنعت دارو در گفت‌وگو با بورس نیوز تشریح کرد:
شرکت‌های دارویی‌ خوشحال از حذف ارز دولتی
عملکرد اردیبهشت ماه شرکت داروسازي توليد دارو
بیشترین فروش ماهانه ۳ سال اخیر "دتولید"
عملکرد اردیبهشت ماه شرکت سبحان دارو؛
رشد مقداری و ریالی فروش در "دسبحان"
افزایش کمتر از حد انتظار سودآوری
فروش ۱۷۶ میلیون واحدی انواع دارو در سال ۱۳۹۹ پیش‌بینی شد؛
افزایش کمتر از حد انتظار سودآوری "دسینا"
ارسال نظر
captcha