بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

تحرک بورس نیازمند آرامش در بازار‌های موازی

در بررسی حرکت شاخص چند عامل بنیادی، چون سهام عدالت، نرخ بهره و انتشار اوراق توسط بانک مرکزی و رسیدن شاخص به دوره اصلاح را باید در نظر گرفت.
کد خبر : ۲۲۰۴۱۹
 
تحرک بورس نیازمند آرامش در بازار‌های موازی
 
همایون دارابی، کارشناس بازار سرمایه به بورس نیوز گفت: در بررسی حرکت شاخص چند عامل بنیادی و مهم را باید در نظر گرفت، از یک سو، مسئله سهام عدالت و نحوه ورود آن به بازار سرمایه، نرخ بهره و انتشار اوراق توسط بانک مرکزی و از سویی دیگر، رسیدن شاخص به دوره اصلاح و استراحت که تحرک بخشیدن به آن نیازمند آرامش در بازار‌های موازی است. 

وی ادامه داد: بنا بر دلایل ذکر شده شاهد ایجاد یک شرایط موقتی بوده و فعلا عدم اطمینان نسبت به روند شاخص حل شدنی است، اما باید دید در هفته جاری با وجود تعطیلی‌ها چه رقم خواهد خورد و نسبت به آینده هنوز اطمینان کافی وجود ندارد.

این کارشناس بازار سرمایه در بررسی صنایع ارزنده اظهار کرد: در شرایط موجود، صنایعی، چون گروه بانکی با در نظر گرفتن وضعیت بنیادی و گزارش‌های خوب، شرکت‌های صادرات محور با وجود رشد دلار نیمایی، شرکت‌های هلدینگی و سرمایه گذاری که ارزش دارایی قابل ملاحظه دارند و همچنین صنایع غذایی و دارویی (که ارز ۴۲۰۰ تومانی آن‌ها حذف شده) ارزنده محسوب می‌شوند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

تک سهم‌های تجدید ارزیابی بر مسند لیدری بورس

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

بازار در وزن کشی توان خریدار و فروشنده

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

ثبات ارز و فروکش کردن مسکن، اولویت را به بورس داد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
خیلی پستن تمام کارکنان بانک مسکن من باخواهرم دوتایی سهام فروختیم اون بانک سپه تا حالا ۳ملیون براش امده بانک مسکنیا .......