بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
با شناسایی راهکارهای تامین مالی پروژه‌ها؛

همکاری مشترک صدرتامین و بانک تجارت کلید خورد

راهکارهای تامین مالی پروژه‌های جاری در حوزه صنعتی و معدنی شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ صدر تامین با حضور مدیرعامل و معاونان این شرکت سرمایه‌گذاری و مدیران بانک تجارت برگزار شد.
کد خبر : ۲۲۰۵۵۸

 

در این جلسه طرفین ضمن تشریح ظرفیت‌های موجود صدر تامین و بانک تجارت به بررسی روش‌های ممکن برای همکاری مشترک در مبادلات ارزی، ایجاد خطوط اعتباری ریالی و ارائه تسهیلات به شرکت‌ها و زنجیره تامین این مجموعه به رایزنی و گفت‌وگو پرداختند.

غلامرضا سلیمانی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین نیز در دیدار خواستار همکاری بیشتر بین طرفین به خصوص در شرایط کنونی کشور شد و تاکید کرد مشارکت و همفکری بانک تجارت در تنظیم مکانیزم‌های مالی مشترک می‌تواند موجب کاهش هزینه‌های تامین مالی و افزایش سرعت پیشرفت پروژه‌های این مجموعه شود.

همچنین در این دیدار؛ شریفیان، معاون مدیرعامل در امور راهبردی بانک تجارت با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه و عملیاتی مجموعه سرمایه‌گذاری صدر تامین، از آمادگی این بانک به عنوان یکی از فعال‌ترین مراکز بانکی کشور برای همکاری با صدرتامین و شرکت‌های تابعه آن در قالب‌های متنوع از جمله انتشار اوراق مشارکت و ایجاد خط اعتباری خبر داد.

در پایان این جلسه مقرر شد که اقدامات عملیاتی مشترک در حوزه‌ها مورد تفاهم در کمترین زمان ممکن آغاز شود.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۲۹درصدی جمع کل دارایی‌های این بانک؛

خروج "وتجارت" از زیان‌دهی

رشد ۲۹درصدی جمع کل دارایی‌های این بانک؛

خروج "وتجارت" از زیان‌دهی

ارسال نظر