بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

خودکشی نهنگ‌ها پس از مجمع

ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به گاوصندوق‌هایی که برای قشری خاص باز می‌شود و صدای رئیس بزرگ را درآورده تا گاوداری که شیرفلکه طلایی بر گاوهای خود وصل کرده است.
کد خبر : ۲۲۱۰۴۶

گراف رئیس میرداماد از ۳بانک

به گزارش بورس نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که اهالی ملاصدرا گویا در تفکر موج‌سازی جدیدی از نوع استعفا برآمده‌اند و گویا در دورهمی‌ها اینگونه تنظیم کردند که پس از مجمع دیگر به ملاصدرا نمی‌رویم.

نشنیده بگیرید که تازه‌واردها در جدیدترین اقدام‌ این سازمان، در انتظار استعلام درخواستی خود از وزارت اقتصاد برای رونمایی از گزینه ای تحمیلی از سوی برخی مدیران بیکار مانده در کف بازار است.

گراف رئیس میرداماد از ۳بانک

بعضی بانک‌ها همیشه ثابت کرده اند که مثل قیف عمل می‌کنند؛ البته سر گشادشان برای از ما بهتران است و نوبت به مردم عادی که برسد، از سوراخ سوزن هم باریک ترند! وقتی نوبت پرداخت وام ازدواج می‌شود، با یک دهن کجی ملیح به هر چه مصوبه و قانون باشد، قوانین و شرایط و ضوابط خاص خود را دارند و حتی می‌گویند پرداخت وام با مصوبه میرداماد، منطقی نیست؛ ولی معلوم نیست با کدام منطق، میلیارد میلیارد به زیرمجموعه هایشان تسهیلات می‌دهند؟ اصلا مگر پولی که نزد بانک‌ها است، پول همین سپرده گذاران نیست؟ نکند برخی مدیران محترم میراث خانوادگی شان را در گاوصندوق بانک گذاشته اند که هر جور بخواهند خرج می‌کنند؟

البته گویا اهالی ساختمان میرداماد تازگی‌ها با بعضی بانک‌ها سرشاخ شده اند و رئیس ساختمان هم اخیرا به مشکل دار بودن ۳ بانک اشاره کرده که با توجه به مشخصاتی که از این ۳ بانک داده اند، تشخیص شان کار سختی نیست. فقط مانده ایم دلیل این برخورد‌های ملایم با تخلفات چیست؟

گوساله‌ای با شیرفلکه طلا

شفاف سازی‌های شرکت‌های بورسی گاهی بیشتر از آنکه به شفاف سازی شبیه باشد، شبیه شوخی است. یکی از دامداری‌ها شفاف سازی کرده که ۲۷۶ میلیون تومان جهت "آسایش گوساله ها" هزینه کرده؛ ضمن تقدیر از عملکرد مدیران دلسوز این گاوداری، آرزو می‌کنیم بعضی دوستان بالانشین که این روز‌ها به مدد رونق معاملات بازار سرمایه و اخذ کارمزد و... خوب سودی به جیب میزنند هم کمی یاد بگیرند و فکر آسایش سهامداران را بکنند. سامانه همیشه معیوب و هنگی سیستم‌های معاملاتی و... تیشه‌ای است که به روح و روان سهامداران میزنند و کک شان هم نمی‌گزد! باور بفرمائید سهامداران کمتر از ... نیستند.

صدای ترکیدن حباب موازی‌ها گوش فلک را کر کرد!

طایفه حبابیون الان ماه هاست که تا چشم باز می‌کنند از حباب بورس و ریزش نزدیک بازار خبر می‌دهند. جالب اینجا است که هیچ بازاری اینقدر دشمن و بخیل و حسود و دلواپس ندارد. قیمت لوازم خانگی بالا پریده و آقایون معتقدند با توجه به تورم و افزایش نرخ ارز، افزایش قیمت لوازم خانگی منطقی است! قیمت مسکن سر به فلک کشیده و قوطی کبریت‌های حاشیه شهر چند صد میلیون معامله میشوند و فعالان بازار مسکن فقط می‌گویند بخرید تا گران‌تر نشده! خودرو حکم اکسیر حیات پیدا کرده و برای خریدش باید قرعه بکشند تا شاید از هر ۲۰۰ _ ۳۰۰ نفر متقاضی واجد شرایط، یک نفر برنده شود! آن وقت بورس ما حباب دارد... کاش اگر کسی یکبار سیگنال غلط داد، بار دوم با شنیدن صدایش رو برگردانیم.

مدعی برادری با دوقولوهای تاچی‌بانا
فساد اقتصادی شیک‌ترین جرم این روز‌ها است. مفسدان اقتصادی طوری در جلسات دادگاه ژست میگیرند که برندگان جایزه نوبل چنین حس و هوایی ندارند. یکی از مفسدان که پرونده قطور رشوه‌ها و تخلفاتش تیتر اول رسانه‌ها شده، آنقدر در کار خود مهارت داشته که وقتی املاک میلیاردی در لاکچری‌ترین مراکز تجاری رشوه می‌گرفته، بابت کابینت و دکوراسیون هم دست به جیب نمی‌شده و بعنوان رشوه، شخصی ملکش را کابینت کرده تا کارش انجام شود! آن وقت همین مفسد اقتصادی با افتخار اعلام می‌کند محبوب دل هاست و دوستانی دارد که اگر اراده کند، کل زندگی شان را به نام او می‌کنند! کاش یک نفر به ایشان بفهماند اگر دستش به جایی بند نبود، رفقای شفیقش، رشوه و کل زندگی که هیچ، قلاده سگ شان را هم به دستش نمی‌دادند! البته امیدواریم جلسات دادگاه متهمان اقتصادی طوری برگزار شود که از متهمان و خلافکاران، چهره نسازیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
خلج
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
شکایت دزدبه شاه دزدبردن نتیجه ای بهترازاین نخواهدشد