بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
تمامی دارندگان سهام عدالت با استفاده از اپلیکیشن ۷۲۴ می‌توانند بدون نیاز به داشتن کد بورسی و یا مراجعه به بانک‌ها یا دفاتر پیشخوان دولت، به‌راحتی و با بررسی جزییات و ارزش مجموعه نماد‌های خود نسبت به فروش ۳۰ درصد ارزش سبد سهامشان را برای تمامی حساب‌های بانکی و به انتخاب خود اقدام کنند.
کد خبر : ۲۲۱۱۹۱

به گزارش بورس نیوز،با نصب اپلیکیشن ۷۲۴ دارندگان سهام عدالت می‌توانند بعد از مشاهده جمع ارزش تقریبی سهام عدالت خود و همچنین مشاهده ارزش تقریبی هر سهم، ۳۰ درصد از مجموع سهام مورد نظر در سبد دارایی‌شان را به انتخاب خود و به سادگی بفروشند.
از مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های مورد توجه گزینه سهام عدالت در اپلیکیشن ۷۲۴، فراهم‌آوردن روشی ساده برای فروش آسان سهام عدالت برای سهامدارانی است که ممکن است دانش و تخصص کافی برای انتخاب سهام و یا فروش دارایی‌های خود نداشته باشند.
گزینه سهام عدالت در اپلیکیشن ۷۲۴ به سهامدار این فرصت را می‌دهدکه با انتخاب درصد فروش درخواستی و پس از بررسی جزییات ارزشی هر سهم ارایه شده، با انتخاب گزینه‌های مورد نظر تا سقف ۳۰ درصد از دارایی‌های سبد سهامش را به انتخاب خود بفروشد.
سهامدار سهام عدالت با این روش ساده می‌تواند به سادگی در گزینه سهام عدالت اپلیکیشن ۷۲۴، علاوه بر مدیریت دارایی‌های خود درصد دلخواه خود را انتخاب و پس از مشاهده تعداد و سهم‌های پیشنهادی سامانه، فروش خود را نهایی کند.
طبق دستورالعمل‌های اجرایی سازمان بورس، وجه حاصل از فروش سهم نیز، ظرف چند روز کاری به شماره‌حساب به نام سهامدار واریز می‌شود.
اپلیکیشن ۷۲۴ پیش از این هم با ارایه خدمتی ویژه، امکان مشاهده کامل جزییات سهام هر سهامدار سهام عدالت را فراهم کرده بود تا سهامداران به ساده‌ترین روش و در سریع‌ترین زمان با خیالی آسوده و با استفاده از این خدمت نوین در بازار سرمایه کشور فعالیت کنند. این اپلیکیشن منحصر به فرد خدمات پرداختی تلاش داشته تا در این شرایط سخت کرونا، آسودگی خاطر را برای مردم فراهم آورد به همین دلیل پیش از این نیز، خرید سهام دولت تا سقف ۲۰ میلیون ریال را با ۲۰ درصد تخفیف به کاربران خود ارائه داده بود. مطابق آن طرح و از طریق پذیره‌نویسی واحد‌های سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) "واسطه‌گری مالی یکم" به سادگی و بدون حضور افراد، فرصت مناسبی برای همه مردم ایران فراهم شد تا با سرمایه‌گذاری در سهام معتبرترین شرکت‌های دولتی، در اقتصاد کلان کشور شریک شوند.

اپلیکیشن ۷۲۴ از محصولات شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش یک اپلیکیشن همه کاره و امن است. خرید شارژ، خرید بسته‌های اینترنتی، کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت از طریق QR و کیف پول الکترونیکی تنها بخشی از ویژگی‌های آن است، جالب است بدانید؛ برای تراکنش‌هایی که می‌زنید امتیاز هم دریافت می‌کنید و با همان امتیاز‌ها شانستان در قرعه‌کشی‌های ویژه اپلیکیشن ۷۲۴ بالا می‌رود. همه این‌ها تنها بخشی از امکانات و ویژگی‌های اپلیکیشن ۷۲۴ است که به سادگی خیال شما را از خدمات پرداختی راحت می‌کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با تایید بانک مرکزی از امروز اجرا شد؛

استعلام و تایید چک از سامانه صیاد در اپلیکیشن ۷۲۴

با تایید بانک مرکزی از امروز اجرا شد؛

استعلام و تایید چک از سامانه صیاد در اپلیکیشن ۷۲۴

ارسال نظر