بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

مواجه با موج تجدید ارزیابی سهم‌های بزرگ

بازار با موج تجدید ارزیابی سهم‌های بزرگ مواجه شده و خیلی از این سهام می‌توانند نقش لیدری را در بازار ایفا کنند، البته گروه‌های پالایشی، خودرویی و احتمالا فولاد نیز در این دسته بندی قرار دارند. 
کد خبر : ۲۲۱۳۳۹
 
مواجه بازار با موج تجدید ارزیابی سهام بزرگ
 
 
نوید خاندوزی، کارشناس بازار سرمایه به بورس نیوز گفت: سرعت رشد بازار نسبت به دو ماه قبل کاهش یافته، اما همچنان فضای خوبی بر آن حاکم است چرا که وقت آن رسیده که خبر‌های قوی از سمت کدال، خوراک بازار شده و بتواند حمایت خود را نشان دهد. 

وی به مسیر خوب بازار‌های جهانی اشاره و اظهار کرد: نفت رشد را تجربه کرد و زمان آن رسیده که اطلاعیه و شرایط مالی شرکت‌ها نیز میزان بهبودی موجود را به نمایش گذاشته تا بازار بتواند شکاف قیمتی که به نظر می‌رسد از نظر بنیادی بین قیمت و شرایط ایجاد شده، تا حدودی حل و شکاف را جمع کند.
 
تمرکز پول بر صنایع بزرگ بازار
این کارشناس بازار سرمایه خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد جریان پول روی صنایع بزرگ بازار تمرکز کرده و بخش عمده در گروه پالایشی، فولادی، سنگ آهن، سیمان، خودرو و بانکی مانور می‌دهد. البته طی چند وقت اخیر بازار بر تک سهم‌ها و لیدر محوری حرکت داشته است.
 
مواجه بازار با موج تجدید ارزیابی
خاندوزی لیدر‌های هفته جاری را بررسی و بیان کرد: بازار با موج تجدید ارزیابی سهم‌های بزرگ مواجه شده و خیلی از این سهام می‌توانند نقش لیدری را در بازار ایفا کنند، البته گروه‌های پالایشی، خودرویی و احتمالا فولاد نیز در این دسته بندی قرار دارند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

بازار تن به اصلاح نمی‌دهد

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز عنوان کرد؛

۲فرصت صعود، پیش روی بازار

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

"اتکا به یک نماد"، نکته ترس آور بورس

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

تاثیر معاملات ۶ نماد سبد "سهام عدالت" بر قیمت سهم‌ها

ارسال نظر
نظرات بینندگان
m
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
حکشتی یکی از این سهم ها هست ۱۰۰درصد میره به سمت ۷۰۰۰درصدی
حسنی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
کوبیدن سهام کوچک توسط کارشناسان سطحی نگر کار شایسته ای نیست به جای این اظهار نظرها
ایده به شرکتهای کوچک بدن برای افزایش سرمایه و تآمین نقدینگی از افزایش رشد سهام آنها و ایجاد طرح های جدید بدون نیاز به دریافت وام بانکی
الان شرکتهای کوچک پر ژتانسیلی هستند که اگر مدیران با سودای داشتند میتوانستن شرکتهای خود را توسعه داده و به ایجاد اشتغال و افزایش سودآوری بیشتر شرکتشان بدون نیاز به دریافت وام از بانکها اهتمام ورزند که متآسفانه شرکتهای مشاور در حوزه توسعه شرکتها در بازار سرمایه نداریم
جناب خاندوزی عزیز فقط اظهار نظر میکنند به جای این کارها پیشنهاد تشکیل شرکتهای مشاور در حوزه سرمایه گذاری و پیشرفت شرکتهای کوچک را بدهند نه این که مرتب آنها را بکوبند