بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷

"فروی" به فکر پرداخت سود افتاد

شرکت ذوب روی اصفهان زمان پرداخت سود را مشخص کرد.
کد خبر : ۲۲۱۴۳۷
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، شرکت ذوب روی اصفهان زمان پرداخت سود را تعیین کرد.

بر اساس این گزارش، سهمداران حقیقی از مهرماه لغایت دی ماه سال جاری می‌توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.
همچنین، سود سهامداران حقوقی از تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ لغایت ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ قابل دریافت است.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
میلگرد‌های
۱۲.۴۰۰ میلیارد ریال فروش در بورس کالا از ابتدای سال رقم خورد؛
میلگرد‌های "ذوب" همچنان در روند افزایشی نرخ
افزایش ۲۰درصدی نرخ‌ها به کام کوره‌های
وقتی گرمای فروش این فولادساز در بورس‌کالا احساس شد؛
افزایش ۲۰درصدی نرخ‌ها به کام کوره‌های "ذوب"
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
سلام من به بانک مراجعه کردم سودم را ندادند
چیکار باید کرد ؟
مهدی صدیق
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
سلام من بانک سپه مراجعه کردم سود را پرداخت نکردند گفتند از شرکت باید یک کد به شما پیامک شود آیا درست است ؟چقدر طول می کشد
حسین قاسمی 09131296373
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
سلام من چطوری میتونم سود سهامم را بگیرم لطفا بوسیله پیامک به من اطلاع دهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
سلام‌.اگه‌ اطلاعی‌ دارید‌ از‌چگونگی‌ گرفتن‌ سود‌مهرماه،لطفا‌ بگید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
با سلام سودی بانک نداد
یوسف ولی تبار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
با سلام
هنوز موفق به دریافت سود سهام شرکت فروی نشده ام لطفا با یک پیامک را هنمایی فرمایید .
باسپاس
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
من تا حالا سه بار مراجعه کرده ام ولی میگن سودی واریز نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
منم به بانک مراجعه کردم گفتند چیزی وجود نداره