بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
عملکرد مطلوب‌تر این معدنی در ۳ماهه نخست سال ثبت شد؛

سبقت قیمت سهم از عملکرد "کگهر"

تحقق سود خالص تنها ۶۸۶ ریالی به ازای هر سهم در سه ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹، جدیدترین دستاورد سنگ آهن گهر زمین در ماه‌های اخیر است.
کد خبر : ۲۲۱۴۵۵

سبقت قیمت سهم از عملکرد شرکت

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، تحقق سود خالص تنها ۶۸۶ ریالی به ازای هر سهم در سه ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹، جدیدترین دستاورد سنگ آهن گهر زمین در ماه‌های اخیر است.

علیرغم رشد در حدود ۷۰ درصدی سود خالص این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، همچنین نمی‌توان از قیمت‌های بالای سهام این شرکت در روز‌ها و هفته‌های اخیر به راحتی گذشت چرا که این موضوع منجر به افزایش چشمگیر ریسک سرمایه گذاری خواهد شد.

سبقت قیمت سهم از عملکرد شرکت

افزایش چشمگیر بیش از ۶۹ درصدی مبالغ فروش و افزایش چشمگیر و در حدود ۵۷ درصدی سود ناخالص در عملکرد سه ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹، منجر به شناسایی سود ناخالصی معادل ۸.۰۳۰ میلیارد شده که با این وجود نگاهی به سود خالص ۲۵.۹۳۲ میلیارد ریالی این شرکت در سال مالی ۱۳۹۸ حاکی از پوشش سودی متوسط از این شرکت در این مدت است.

کاهش فروش مقداری کلوخه سنگ آهن و افزایش فروش سنگ آهن دانه‌بندی شده در سه ماهه نخست سال مالی در مقایسه با سال گذشته از اصلی‌ترین آیتم‌های عملکردی این شرکت در این مدت بوده که البته نمی‌توان به راحتی از افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش محصولات اصلی شرکت در مقایسه با سال گذشته نیز به راحتی گذشت، چرا که این موضوع یکی از مهمترین دلایل رشد مبالغ فروش است.

سبقت قیمت سهم از عملکرد شرکت

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ۱۰ ماهه شرکت به ۷۱ هزار و ۶۶۲ میلیارد ریال رسید؛

رشد ۳۵درصدی نرخ کنسانتره آهن گهر زمین

فروش ۹ ماهه شرکت به ۵۹ هزار و ۸۱۲ میلیارد ریال رسید؛

رشد ۱۲درصدی کلوخه سنگ‌آهن "کگهر" و ۸.۵درصد کنسانتره

فروش ۸ ماهه شرکت به ۵۱ هزار و ۷۴۴ میلیارد ریال رسید؛

رشد ۲رقمی نرخ محصولات "کگهر" در مردادماه

ارسال نظر