بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶

خبر خوش برای سهامداران "مبین"

شرکت مبین انرژی خلیج فارس به سهامداران سود پرداخت می کند.
کد خبر : ۲۲۱۵۴۰
نویسنده :
مینا علیزاده

خبر خوش برای سهامداران

به گزارش بورس نیوز،شرکت مبین انرژی خلیج فارس برنامه پرداخت سود به سهامداران را مشخص کرد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ می توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

همچنین، سود سهامداران حقوقی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ قابل دریافت است.

خبر خوش برای سهامداران

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
اخبار مرتبط
رشد ۲ برابری با خوراک اندک؛
زمستان «مبین» گرم می‌شود
ثبت رشد ۳۸درصدی درآمد‌های عملیاتی
نرخ‌های فروش این پتروشیمی در ۹ماهه بررسی شد؛
ثبت رشد ۳۸درصدی درآمد‌های عملیاتی "مبین"
آیا جهش درآمدی بالاتری در راه است؛
«مبین» چشم به راه نرخ‌های تازه
ارسال نظر
captcha