بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
حالا دیگر حباب‌ها بیش هر زمان دیگر به چشم می‌آیند؛

"فاذر" و هیاهویی برای هیچ

از نکات قابل توجه صورت‌های مالی منتشر شده این شرکت افزایش میزان تکمیل پروژه‌های در حال انجام در سال مالی ۱۳۹۸ و کاهش درآمد‌های احتمالی شرکت از محل این قرارداد‌ها در سال آتی است.
کد خبر : ۲۲۱۷۰۸

حالا دیگر حباب‌ها بیش هر زمان دیگر به چشم می‌آیند

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که همانند سهام بسیاری از شرکت ها، سهام شرکت آذرآب نیز در ماه‌های گذشته مبدل به جولانگاهی برای سفته‌بازان ریز و درشت بازار سرمایه شده، صورت‌های مالی این شرکت خبر از تحقق زیان خالصی ۴۱ ریالی به ازای هر سهم آن هم با قیمت بیش از ۳۸۵۰۰ ریال می‌دهد.

حالا دیگر حباب‌ها بیش هر زمان دیگر به چشم می‌آیند

از نکات قابل توجه صورت‌های مالی منتشر شده این شرکت افزایش میزان تکمیل پروژه‌های در حال انجام در سال مالی ۱۳۹۸ و کاهش درآمد‌های احتمالی شرکت از محل این قرارداد‌ها در سال آتی است. عمده درآمد‌های شرکت ناشی از اجرای پروژه‌های نیروگاهی و پروژه‌های صنایع نفت و گاز بوده که از نظر مبلغی سال مالی ۱۳۹۸ در مقایسه با سال مالی گذشته از رشدی ۲۸ درصدی برخوردار بوده، اما بنابر صورت‌های مالی منتشر شده تناژ تولیدی این شرکت در این سال جمعا ۳.۰۴۲ تن بوده در حالی که در سال گذشته بیش از ۱۱.۴۲۶ تن به ثبت رسیده بود.

حالا دیگر حباب‌ها بیش هر زمان دیگر به چشم می‌آیند

در نهایت افزایش در حدود ۹۶۰ میلیارد ریالی بهای تمام شده و نیز کاهش ۳۴ درصدی سود عملیاتی منجر به تحقق ۴۰ میلیارد ریالی زیان خالص این شرکت در سال مالی ۱۳۹۸ شد تا بیش از پیش شاهد حبابی بودن قیمت سهام این شرکت در مقطع کنونی باشیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
نگاهی به آخرین تصمیم هیات مدیره این شرکت؛

"فاذر" با طرح توجیهی افزایش‌سرمایه آمد

شرکت صنایع آذرآب خبر داد؛

برگزاری مجمع "فاذر" برای دومین بار

شرکت صنایع آذرآب شفاف سازی کرد؛

انعقاد قرارداد مهم در "فاذر"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
دوست عزيز!!!!
اين تحليل مغرضانه شما نشان از اهداف سودجويانه دارد که در اين آشفته بازار بورس سعي در بردن کلاه خود از اين نمد هستيد. جناب تحليلگر نسبتا محترم اگر ذره اي انصاف در وجودتان بود حتما ميگفتيد اقبال به اين سمت نه براي ضرر سال گذشته شرکت بلکه به خاطر افزايش سرمايه سنگين آن در آينده نزديک است! پرواضح است که قيمت يک سهم بر مبناي پتانسيلهاي آن است نه عملکرد گذشته آن. به نظر شما در اين سهم سفته بازي وجود دارد يا در سهام خودرويي که با چندين هزار ميليارد زيان انباشته در صف خريد قفلند؟! آيا در فاذر سفته بازي است يا در سهام بانکي به عنوان مثال بانک دي با اي پي اس منفي 5976 ريال در قيمت بالاي 2500 تومان صف خريد چند ميليوني دارد؟؟ فاذر با افزايش سنگين از دو محل آورده و تجديد ارزيابي در آينده نزديک براي هر خريداري جذاب است و شما هم بهتر است اين دام بر مرغ دگري بنهيد!!! درضمن اصرار شما بر تفهيم اين مطلب سودجويانه خود چه به صورت کليپ در روز گذشته و تغيير آن به صورت محتواي امروز بيش از هر چيز نشان از ارزشمندي فاذر دارد و بهتر است خود را با اين فرافکني هاي مسموم به زحمت نياندازيد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
خودتی هدف اول ۲۵ هزار و هدف دوم ۴۵۰۰۰ تومان
سهامدار
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
خدایا سرمایه ی من در شرکت فاذر لعنتی که صورت های مالی همه منفی و...گیر کرده 30سال معلم در روستای دور افتاده برا ی لقمه نون سگ دو زدم حالا گرفتار این شرکت زیاده شدم یا خدا این چه بلایی که سرم اومده