بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

"فاذر" و هیاهویی برای هیچ

کد خبر : ۲۲۱۸۷۹
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
عجب تحلیلی استاد!!!!!
مثلا الان بانک دی با eps -5796 کلا بالنی شده واسه خودش که الان رو قیمت 2300 تومن صف خرید 6 میلیونی داره، نه؟؟؟ یک سهمو واسه گذشتش نمیخرن بلکه واسه آیندشه! فاذر الان دو تا افزایش سرمایه سنگین پیش رو داره که اگه انجام بشه با قیمت الان قیمتش میرسه به 300 تومن حالا بگو چندتا سهم الان تو بازار زیر 1000 تومن داریم!؟ این تحلیلی که شما زحمت کشیدی ساختی کلا بورس ایرانو میبره زیر سوال چون خودوریی ها با اون همه زیان انباشته الان بیخود تو صف خرید قفلن!!!
ناشناس
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
عالی پاسخ دادید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
با این شرایط فاذر راهی جز افزایش سرمایه سنگین نداره. فاذر، ایران خودرویی دیگر
ناشناس
Hong Kong
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
این نظرات را از کجات در میاری چطور از این نظرات درباره خودروییهای زیانده ویا اون پالایشیها که انگشت دولت تو کونشان نمیدی همه میدونند اخور شما از کجا داره پر میشه
ناشناس
Hong Kong
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
سایت بورس نیوز یه سایت رانت خوار ودر خدمت چپاولگران سرمایه مردم است
ناشناس
Hong Kong
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
بورس نیوز وبورس پرس دو سایتی که در خدمت ............. هستند نه در خدمت مردم مظلوم و بی پناه ایران