بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به انتصاب های کاملا بجا! و خوش خدمتی با پیشکش کردن مدیریت هلدینگ بورسی و...
کد خبر : ۲۲۱۹۱۶

بی حالی به بنزین فروش بازار هم سرایت کرد

 

به گزارش بورس نیوز سخنگوی راه پله ها خبر آورده یکی از ارکانی که در حوزه صادرات بنزین هم فعال بوده، امروز انرژی کافی برای برگزاری مجمع نداشته و تصمیم گرفته مجمع سالانه را از طریق لایو اینستاگرام برگزار کند! بد نیست این دوستان چند لیتر بنزین هم به خودشان بزنند.

 

مدیریت هلدینگ بورسی، بادمجانی برای دور قاپ چین ها 

انتصاب مدیران فاقد تخصص فقط بر اساس پارتی و فامیل بازی، اتفاق عجیبی نیست. یکی از بزرگترین هلدینگ های بازار سرمایه که اتفاقا نقش جدی در سیاست گذاری های بخش معادن دارد نیز این روزها مورد اقبال یکی از آقایون قرار گرفته و یکی از مسوولان بزرگوار هم هوس کرده اند خوش خدمتی کنند و کرسی مدیریت این مجموعه را به خواهرزاده عزیز ایشان پیشکش کنند؛ فقط خدا کند این هلدینگ راکه اتفاقا سهامدار عمده چندین شرکت بورسی و غیر بورسی بزرگ هم هست، به حیاط خلوت تبدیل نکنند.

 

گفتیم انتصاب، حیف مان آمد از انتصابات کاملا بجا و شایسته بهارستان هم تقدیر نکنیم. کمیسیون برنامه و بودجه را به یک فرهنگی با مدرک الهیات سپردند و کمیسیون صنایع و معادن را به یک دکترای حقوق بین الملل! کمیسیون عمران به اطبا رسید و کمیسیون اقتصادی را هم که یکی از آقایون چند دوره ای است کنتراتی برداشته! خیلی کارها در این دنیا هست که در موردش می توان گفت فقط ما می توانیم!

 

افزایش تعرفه ۴ برابری 
هزینه تلفن ثابت را گران کردند؛ نه ۱۰ یا ۲۰ یا ۳۰ درصد! یکباره ۴ برابر کردند که خیال ما و شما و خودشان را راحت کنند که ازین به بعد یک تلفن عادی هم خواستید بزنید، اول چرتکه بیندازید ببینید طرف مقابل تان ارزش حال و احوال دارد یا نه؟ البته تاکید می کنیم که حباب فقط مختص بازار سرمایه بوده و هر آنچه غیر از سهام گران شود، حتما شایستگی خاصی داشته و بی خبر بوده اید.

 

خیرات برای اجداد کره ای ها
بعضی صنایع هم از آب گل آلود تحریم، خوب کره گرفتند. گفته می شود بازاریاب های فروش برخی شرکت های لوازم خانگی که تا چند سال قبل به هر دری می زدند تا جنس بفروشند، این روزها افتخار جواب سلام دادن هم به مغازه دارها و نمایندگان فروش نمی دهند و محصولات خود را به شکل پکیجی از چند محصول متفاوت می فروشند و می گویند ناراحتی، نخر! تولیدات شان هم حسابی رونق گرفته و مثلا در ۲ ماه اول امسال تولید ماشین لباسشویی ۱۵۰ درصد رشد کرده است! به افزایش نرخ مصوب هم راضی نیستند و برخی از آنها، محصول شان را به قیمت خون اجدادشان می فروشند تا مجبور شوید در دل تان فاتحه ای برای اموات کره ای ها بفرستید.

 

منابع بانک در دست ۷ کوتوله
حدود ۷۰ درصد از مطالبات غیر جاری یکی از بانک های بورسی تا پایان سال ۹۸، مربوط به مطالبات از ۷ خانواده بوده است. یعنی بانک مذکور ۴۶۰۰ میلیارد تومان از ۷ خانواده، مطالبات معوق دارد. حالا بر چه اساس این همه طلب امکانپذیر است و چطور تسهیلات چند صد میلیارد تومانی به این راحتی پرداخت شده، الله اعلم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
در خصوص تعرفه های مخابرات لطفا خبرتون را اصلاح کنید
تعرفه حق اشتراک مخابرات افزایش پیدا کرده و اون هم در روستاها 100 تومان مصوب شده و تنهادر کلانشهر تهران 8000 تومان و مابقی بین این مبلغ هستش
وکل این مبلغ نسبت به درامد مخابرات تنها اثر 3 تا 4 درصدی داره